تحویل ۲۸۵ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد استان اصفهان

واحد مسکونی مددجویان کمیته امداداستان اصفهان با حضور رئیس کمیته امداد به متقاضیان تحویل شد.

مراسم نمادین تحویل ۲۸۵ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد استان اصفهان با حضور سید مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد در شهرستان جرقویه استان اصفهان برگزار شد.

رئیس کمیته امداد در این مراسم بر توسعه تفکر و فرهنگ بسیجی در جامعه تاکید کرد و گفت: این تفکر در بین امدادگران کمیته امداد وجود دارد و باید آن را برای حمایت بیشتر از محرومان جامعه، تقویت کنیم.

بختیاری با اشاره به همکاری خوب مسئولان استان اصفهان در ساخت مسکن مددجویان، ادامه داد: توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت در بحث مسکن، از اولویت‌های کمیته امداد است که با همراهی بنیاد مسکن، راه و شهرسازی، نهاد‌های انقلابی، نیکوکاران و شرکت‌های انبوه‌ساز، در حال اجرا و تکمیل است.

او با بیان اینکه این نهاد از رویکرد حمایتی عبور کرده و توانمندسازی جامعه هدف را در پیش گرفته، گفت: خوشبختانه امروز خیران با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه، برای تکمیل مسکن مددجویان همراه کمیته امداد هستند.

۳۱ میلیارد تومان برای بهره برداری از ۲۸۵ واحد مسکونی هزینه شد

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان نیز در این مراسم اظهار کرد: برای ساخت تعداد ۲۸۵ واحد مسکونی با مشارکت خیران، پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه و کمک‌های بلاعوض، بیش از ۳۱ میلیارد تومان هزینه شده است.

کریم زارع همچنین با تاکید بر اینکه افتتاح واحد‌های مسکونی در سطح استان پراکنده است، افزود: ساخت این تعداد منزل مددجویی از اوایل سال ۱۴۰۰ آغاز و امروز به بهره‌برداری رسید.

گفتنی است؛ رئیس کمیته امداد پس از این مراسم، از تعدادی از منازل مددجویی و طرح‌های اشتغال شهرستان‌های جرقویه، ورزنه، هرند و کوهپایه، همچنین از فعالیت گروه‌های جهادی در منطقه شرق اصفهان بازدید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.