سرانجام تحویل خودروی تارا به کجا رسید؟

تاخیر در تحویل خودروی اتومات شهروند خبرنگاران ما را گلایه‌مند کرده است.

تارا محصول شرکت ایران خودرو است و به عنوان جدیدترین محصول این شرکت روانه بازار شده است. این خودرو، علاوه بر زیبایی که دارد، از ایمنی بالایی برخورداراست؛ بنابراین توانسته توجه خریداران پرشماری را به خود جلب کند.
اما به تازگی شهروند خبرنگاران ما با ارسال پیام‌هایی از تاخیر در تحویل این خودرو به مشتریان گلایه کردند.

متن پیام شهروند خبرنگاران
با سلام با توجه به فروش فوری تارا اتومات در مرداد ماه ۱۴۰۱ با تحویل حداکثر سه ماهه در سامانه یکپارچه خودرو، موعد تحویل خودرو‌های برنده شده در اول آبان ۱۴۰۱ بوده است ولیکن با توجه به پیگیری‌هایی که از شرکت شد اعلام کردند که خودرو موجود ندارند. لذا خواهشمند است از شرکت پیگیری شود.


با سلام با توجه به ثبت نام‌های فروش فوری مرداد ماه شرکت ایران خودرو در سامانه یکپارچه خودرو با موعد تحویل سه ماهه در خصوص تارا اتومات، با وجود اینکه از تاریخ تحویل خودرو بیش از یک ماه گذشته شرکت نسبت به فاکتور و تحویل آن اقدامی نکرده و با وجود پیگیری اعلام می‌نماید که خودرو موجود ندارد و طرح جایگزین اعلام می‌کند که مشتری مجبور شود بخاطر تاخیر در تحویل، خودرو دیگری انتخاب نماید. لطفا این موضوع از شرکت پیگیری کنید و نسبت به تحویل سریعتر خودرو به برندگان قرعه کشی به همراه خسارت تاخیر درج شده در بخشنامه اقدام شود.


من مهرماه ۱۴۰۰ تارا دستی ثبت نام کردم والان هم دوماه از موعد تحویل گذشته و تکمیل وجه هم کردم هنوز فاکتور هم نشده است ومدام شرایط تبدیل به پارس و دنا را برای ما لحاظ کردند. آخه اگه ما پارس ودنا می‌خواستیم تارا ثبت نام نمی‌کردیم. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار