اعتراف رسانه‌های رژیم صهیونیستی به نفرت و خشم مردم قطر از این رژیم

درپی شروع جام حهانی در قطر صهیونیست‌ها که برای عادی‌سازی روابط با این کشور برنامه دارند اذعان کردند مردم این کشور از رژیم صهیونیستی نفرت دارند.

صهیونیست‌ها از جام جهانی فوتبال سوء استفاده و با هدف ترویج عادی سازی روابط به قطر سفر کرده‌اند، ولی از حجم مخالفت افکار عمومی در این کشور با خود غافلگیر شدند. این سخنان که می‌خوانید، تحلیل نیست بلکه اعتراف رسانه‌های رژیم صهیونیستی و روایت خبرنگار شبکه کان تلویزیون این رژیم است که در آن از رفتار حاکی از نفرت و خشم با خود هنگام پوشش تحولات جام جهانی فوتبال را می‌گوید.

دور هافمن، خبرنگار شبکه کان در گزارش خود گفت: روز نفرت انگیزی بود. صبح یک تاکسی کرایه کردیم و در میانه راه راننده فهمید که ما اسرائیلی هستیم. واقعا او از این مسئله خوشش نیامد و ما را در محلی ناشناخته پیاده کرد. او گفت حاضر نیست از ما پول دریافت کند چرا که ما برادرانش را می کُشیم و به این گونه مسائل اشاره کرد. این تازه ابتدای ماجرا بود.

این صهیونیست در ادامه افزود: سپس ما تاکسی دیگری اجاره کردیم و به رستورانی در ساحل رسیدیم تا از کسانی که در آنجا هستند، عکسبرداری کنیم. صاحب رستوران خواست که بداند ما از کجا آمده‌ایم و در نهایت فهمید ما اسرائیلی هستیم و به محض اینکه فهیمد، فوری نگهبانان را صدا زد تا ما را از رستوران اخراج کنند. او گوشی‌های همراه ما را گرفت و از من خواست تمام تصاویری را که از آنجا گرفته بودم، حذف کنم و من واقعا احساس تهدید کردم.

از سوی دیگر خبرنگار اعزامی شبکه دوازده تلویزیون رژیم صهیونیستی به قطر در گزارشی مجزا گفت: در اینجا نگاه برخی از افراد به ما به گونه ای است که گویا ما را دلقک می پندارند. احساس امنیت فردی در اینجا وجود دارد اما در تمامی مناطق عربی در مخالفت با ما مظاهر زیادی دیده می‌شود. درگیری های لفظی همواره با ما هست و این به بخشی از مشکلات ما تبدیل شده است.

پیش از این مقامات رژیم صهیونیستی از صهیونیست‌هایی که قصد سفر به قطر را داشتند خواسته بودند هویت خود را فاش نکنند تا مشکلی برای آنان پیش نیاید. آن‌ها دلیل این خواسته‌ی خود را وجود هواداران ایرانی در قطر اعلام کردند. اما با شروع جام جهانی  صهیونیست‌ها فهمیدند که ایران تنها مشکل‌ آن‌ها نیست و رسانه‌های این رژیم تایید کردند ملت عرب از رژیم صهیونیستی نفرت دارد.

 شبکه آی ۲۴ از موج خشم عربی از مشارکت صهیونیست‌ها در جام جهانی خبر داد و اعلام کرد تجمعات تماشاچی‌های عرب بخصوص تونسی‌ها خالی از پرچم فلسطین نیست. خبرنگار این شبکه صهیونیستی هم گفت زمانی که با تماشاچی‌های عرب در کافه‌ها و بازار سخن گفتم از آن‌ها شنیدم که مسئله فلسطین اولویت ملت‌های عرب است، نه دولت‌های آنها.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۷ ۰۵ آذر ۱۴۰۱
اندکی صبر، سحر نزدیک است...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۱ ۰۴ آذر ۱۴۰۱
برید به درک اسرائیلی ها شما تو این دنیا جایی ندارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۰۴ آذر ۱۴۰۱
منفور از این رژیم بچه کش و اشغالگر وجود نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۵ ۰۴ آذر ۱۴۰۱
من در پشت کار این چند آلبانی نشین که دائم در تمامی خبرها دارند منفی می دهند موندم! اگر همین پشت کار و همت رو در کشور خودت به خرج داده بود الان یک آدم حسابی بودی و مجبور نبودی سر پیری برای یه لقمه نون پای سیستم بنشینی خیانت کنی!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۰۴ آذر ۱۴۰۱
یعنی تازه این موضوع رو فهمیدن .قدرت مردم مسلمان جهان اسراییل را به خاک سیاه خواهد نشاند چند ده سال تبلیغ کردن اما خداوند اجازه نمیده این حکومت پوشالی که دم از پیروی از پیامبر بزرگ خدا حضرت موسی(ع) می زنه از عذاب و نابودی در امان باشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۱ ۰۴ آذر ۱۴۰۱
مرگ بر اسرائیل و آمریکا و اتحادیه منحوس اروپا
درود بر اسلام واقعی
اللهم صل علی محمد و آل محمد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۳ ۰۴ آذر ۱۴۰۱
وقتیکه رهبرمعظم انقلاب میفرمایند که اسرائیل 25 سال آینده وجود نخواهد داشت , یعنی همین. ایشان دقیقا میدانند که آحاد ملتهای عربی چه دیدگاهی نسبت به رژیم منحوس صهیونیستی دارند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۹ ۰۴ آذر ۱۴۰۱
مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۱ ۰۴ آذر ۱۴۰۱
درود به غیرت این قطری ها.دولتشون اصلا هرچی هم باشه نشون میده مردمش فهمیده ان.صدای زنگوله تابوت اسرائیل یواش یواش داره میرسه. مگه میشه سید علی حرفی بزنه نشه.لبیک یا خامنه ای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۰۴ آذر ۱۴۰۱
هر کسی آن درود عاقبت کار که کشت
هفتاد و اندی ساله که تخم خشونت و نفرت کاشتین الان انتظار دارین محبت و دوستی برداشت کنین؟!
و نکته دیگه اینکه قدرت رسانه انقدر بالاست که حتی خبرنگار هم مسخش میشه و خبری از دل ملت ها نداره!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۴ ۰۴ آذر ۱۴۰۱
زنده باد امت مسلمان همدل و همصدا
آخرین اخبار