اختلال در سفرهای ریلی به دنبال اعتصاب کارکنان در انگلیس

اعتصاب کارکنان خطوط ریلی در انگلیس مسافران را با اختلال و لغو سفر‌های ریلی در ۱۱ خط راه آهن مواجه کرد.

اعتصاب کارکنان در ۱۱ خط ریلی انگلیس امروز (شنبه) باعث شد مسافران بسیاری با اختلال و لغو سفر مواجه شوند و اپراتور‌های این خطوط از شهروندان خواستند تا تنها در صورت لزوم و ضروری بودن به این خطوط مراجعه کرده و پیش از مراجعه از انجام سفر اطمینان حاصل کنند.

به گزارش گاردین، تنها تعداد محدودی از خطوط ریلی در حال حاضر در انگلیس فعال است و اغلب آن‌ها دست از کار کشیده‌اند. در حال حاضر اکثر قطار‌های از لندن به ولز و اسکاتلند کار نمی‌کنند.

درحال حاضر چندین ماه است که به دلیل افزایش هزینه‌های خانوار و همچنین انرژی در انگلیس، اعتصاب‌ها مختلفی گزارش می‌شود، ماه گذشته اتحادیه خدمات عمومی و بازرگانی انگلیس اعلام کرد که ده‌ها هزار نفر از کارکنان دولت انگلیس به خاطر دستمزد‌ها و شرایط بازنشستگی در میانه بحران اقتصادی این کشور، به جمع اعتصاب‌کنندگان می‌پیوندند.

پیشتر هم پیش‌بینی شده بود که انگلیس زمستانی پر اعتصاب داشته باشد. اکنون گاردین نوشته است که بیش از ۳ هزار راننده اتوبوس قصد دارند ماه آینده میلادی اعتصاب کنند و اتحادیه تایید کرده که از یک خط اتوبوس‌رانی ۹۷۰ کارکن آن به دلیل دستمزد از اول تا ۱۷ دسامبر دست از کار خواهند کشید.

ماه گذشته هم اعلام شده بود که صد‌ها تن از کارکنان فرودگاه «هیترو» لندن به مدت سه روز دست به اعتصاب خواهند زد و این برنامه هواداران فوتبال که می‌خواهند به جام جهانی قطر بروند، را مختل خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار