گردهمایی بسیجیان با محوریت جهاد تبیین

گردهمایی بسیجیان با محوریت جهاد تبیین در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار شد.

سردار عباسقلیزاده فرمانده سپاه عاشورا ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج مختص ایام خاصی نیست و بایددر تمامی روز‌های سال این موهبت الهی را گرامی بداریم.

 
او  با بیان اینکه اگر در طول این سال‌ها اینهمه توطئه بر علیه انقلاب ما براه نمی‌افتاذ قطعا پیشرفت زیادی تریداشتیم، گفت: اگر دشمنی دشمنان انقلاب متوجه کشور مان نبود در عرصه‌های مختلف قدرتمند‌تر بودیم، دشمنان ومخالفان انقلاب شناخت بیشتری از ما نسبت به انقلاب دارند و می‌دانند که اگر انقلاب جهانی شودیارای مقابله با انرا نخواهند داشت.


فرمانده سپاه عاشورا افزود: غربی‌ها تمامی پیشرفت‌های خود را مدیون مسلمانان هستند و خودشان نیز در کتابی بهان اعتراف کرده و گفته اند که تمامی موفقیت‌های مسلمانان نیز از اموزه‌های دینی است و در این جهت بیش از یکمیلیون کتاب را به سرقت برده اند و ان‌ها را مایه پیشرفت خود قرار داده اند.

 
او  همچنین تفرقه بین مسلمانان را از مهمترین اهداف شوم دشمنان برشمرد و گفت: دشمنان انقلاب با تفرقه و توطئهبین مردم اقدامات سویی علیه نظام اسلامی ایجاد کردند، اما به لطف امامین انقلاب و بصیرت مزدم در نطفه خفه شد.

 
ابوالفتح زاده مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گفت: بسیجیان ما پرچمدار جهاد و شهادت هستند و بایدقدر دان تلاش‌های ان‌ها در برقراری و حفظ امنیت کشور باشیم.

او افزود: امام راحل فرمود خانواده‌های معظم شهدا مشعل دار طریق شهدا هستند و به دین باوران راه رسیدن بهسعادت اخرت و خدای کعبه را نشان می‌دهند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با اشاره به به اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری بمناسبت هفته بسیجحجت را بر همه ما تمام کردند و باید همه ما این مناسبت‌ها را در طول سال گرامی بداریم، گفت: همه ما کمر همت برای خدمت خالصانه و مخلصانه به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران بسته ایم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار