اجرای ۱۶ طرح مشارکتی شهرداری در اردبیل

شهردار اردبیل گفت: در ۲ سال اخیر بسیاری از طرح‌های مشارکتی از رکود خارج شده و هم اکنون ۱۶ طرح مشارکتی در دست اجرا قرار گرفته است.

محمود صفری گفت: برای اجرای ۱۶ طرح مشارکتی شهرداری اردبیل ۴۰ هزار میلیارد ریال اعتبار هزینه خواهد شد.

شهردار اردبیل در بازدید خبرنگاران و اعضای و شورای شهر اردبیل از طرح‌های عمرانی اردبیل با اشاره به کلنگ زنی طرح مشارکتی بازار خشکبار اظهار کرد: عملیات اجرایی بازار خشکبار اردبیل شروع شده و با تامین اعتبار لازم در زمان مقرر به بهره برداری می‌رسد، اما در کنار این بازار، تعمیرگاه مکانیکی و صافکاری‌های خودرو مشغول بکار هستند که تلاش براین است این صنف هم ساماندهی شده و به مکان دیگری انتقال داده شود.

صفری درباره پیشرفت کار پل‌های نیایش، قدس، شهید سلیمانی و بسیج اردبیل اظهار کرد: پیشرفت فیزیکی طرح احداث پل نیایش اردبیل در ورودی شهر از سمت جاده منتهی به نیر و سراب به ۸۰ درصد رسیده و عرشه اصلی پل قدس هم به اتمام رسیده و زیباسازی آن در دست اقدام است.

او ادامه داد: پل شهید سلیمانی هم در زمان مقرر به بهره برداری رسیده و عملیات اجرایی پل بسیج هم با تامین اعتبار لازم شروع شده است.

شهردار اردبیل ساماندهی ورودی‌های شهر اردبیل را یادآور شد و گفت: چهار ورودی در اردبیل وجود دارد که وضعیت آن‌ها نامناسب است و ساماندهی و طراحی آن انجام شده بطوریکه ۲ مورد آن در کمیسیون ماده پنج تصویب شده و به شورای عالی ارسال شده و ۲ مورد دیگر هم در دست اقدام است.

صفری درباره عملیات اجرای نماد میدان وحدت هم افزود: عملیات اجرایی نماد میدان وحدت اردبیل در قالب میراث فرهنگی در دست اجرا است که پایه اول آن به اتمام رسیده و پایه دوم آن تا ۱۰ روز آینده به اتمام می‌رسد و پیش بینی شده تا ۶ ماهه اول ۱۴۰۲ به بهره برداری برسد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار