آغاز خرید حمایتی مرغ مازاد مرغداران در کرمانشاه

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه گفت : خرید حمایتی مرغ مازاد مرغداران در کرمانشاه آغاز شده است.

علی قربانی مدیرکل پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه با اشاره به آمادگی شرکت پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه برای خرید مرغ مازاد مرغداران استان، گفت : خرید مرغ مازاد تولیدی واحد‌های مرغداری استان را با همکاری اتحادیه مرغ گوشتی استان، با نرخ مصوب شروع کرده‌ایم.

قربانی اضافه کرد: هیچ محدودیتی برای خرید مرغ مازاد بر نیاز بازار از مرغداران استان نداریم و به هر اندازه که تقاضا وجود داشته باشد، ظرفیت ذخیره سازی در سردخانه‌های استان را داریم.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه اضافه کرد: در حال حاضر طبق آخرین نرخ گذاری ستاد تنظیم بازار هر کیلو مرغ نژاد آرین درب سردخانه به صورت منجمد با مبلغ ۶۰ هزار تومان از مرغداران خریداری می‌شود.

 وی با اشاره به حاکم بودن آرامش نسبی در بازار مرغ استان، افزود: در حال حاضر به اندازه نیاز روزانه استان مرغ در حال عرضه به بازار است و قیمت مرغ در برخی نقاط استان پایین‌تر از نرخ مصوب است.

قربانی اشاره‌ای به موجودی بالای مرغ منجمد سردخانه‌های استان داشت و گفت: سردخانه‌های استان ذخایر خیلی خوبی از مرغ منجمد دارند، چون در ماه‌های گذشته هر موقع مرغ مازاد داشتیم نسبت به خرید و ذخیره سازی مرغ منجمد در استان اقدام شده است.

 وی یادآور شد: در صورتی که کمبود مرغ در بازار داشته باشیم، با تصمیم ستاد تنظیم بازار استان عرضه مرغ منجمد را در راستای ایجاد آرامش در بازار مرغ استان آغاز خواهیم کرد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.