ساخت واحد‌های مسکونی با همت گروه‌های جهادی یزد

مسئول قرارگاه جهادی خورشید هشتم گفت: ۱۹منزل مسکونی محرومان با همت این قرارگاه جهادی در اکرم آباد ساخته شد.

محسن زینلی مسئول این قرارگاه جهادی گفت: ساخت این واحد‌ها که همگی برای ایتام و محرومان این منطقه است، از سال ۱۳۹۳ شروع شده، ولی به دلیل مشکل تامین اعتبار مورد نیاز تاکنون متوقف مانده بود.

او افزود: همزمان با برگزاری دومین رزمایش جهادگران فاطمی در استان یزد، تکمیل این واحد‌های مسکونی در قالب تفاهم‌نامه‌ای مابین قرارگاه جهادی خورشید هشتم، بسیج سازندگی سپاه الغدیر استان و انجمن خیرین و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به ۱۹ گروه جهادی واگذار شده و هم‌اکنون مراحل ساخت این واحد‌ها با جدیت در حال پیگیری است.


زینلی‌پور با اشاره به این که ساخت و تکمیل واحد‌های مذکور به صورت ویلایی و در مساحت‌های ۸۰ تا ۱۴۰ مترمربع همزمان با هفته بسیج و در قالب رزمایش جهادگران فاطمی آغاز شده است، ابراز امیدواری کرد که این واحد‌ها تا ایام الله دهه فجر امسال تحویل صاحبان آن‌ها شود.


مسئول قرارگاه جهادی خورشید هشتم با بیان این که تمام مصالح و امکانات مورد نیاز گروه‌های جهادی فعال در این برنامه از سوی این قرارگاه تامین می‌شود، گفت: مهمترین هدف جهادگران بسیجی در این برنامه خدمت رسانی و امید آفرینی در جامعه است، هر چند که خدمت رسانی به نوعی باعث حس خوب و آرامش درونی افراد نیز می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار