آغاز احداث و بازسازی ۳۵ واحد مسکونی برای افراد نیازمند در شادگان

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شادگان گفت: عملیات احداث و بازسازی ۳۵ واحد مسکونی برای افراد کم برخوردار در شهرستان توسط قرارگاه کربلا آغاز شد.

سرهنگ پاسدار علی فرهانی گفت: به مناسبت هفته بسیج عملیات تعمیر و بازسازی ۳۰ واحد مسکونی برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد در روستا‌های شادگان با اعتبار چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال با هدف محرومیت زدایی از امروز توسط قرارگاه کربلا آغاز شد.

او می‌گوید: همچنین در راستای خدمت به افراد کم برخوردار و فاقد مسکن عملیات احداث پنج واحد مسکونی در روستا‌های شادگان با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) و قرارگاه کربلا با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال آغاز شد تا در پایان سال جاری تحویل پنج خانواده مددجو شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شادگان ادامه داد: همچنین به مناسبت هفته بسیج رزمایش کمک‌های مومنانه به مناسبت هفته بسیج با آغاز توزیع ۲ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در شهرستان شادگان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار فرهانی گفت: برگزاری رزمایش‌های کمک مومنانه از اقدامات خوب و شایسته‌ای است که با مشارکت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و شرکت فولاد شادگان اجرا شد.

به گفته او، این بسته‌های غذایی که از واحد‌های تولیدی فعال در شادگان تامین شده شامل برنج، روغن، رب گوجه، ماکارونی، سویا و گوشت بوده که در مناطق مختلف شهرستان شادان بین افراد نیازمند توزیع خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شادگان گفت: امیدواریم با کمک و همکاری شرکت‌های نیشکر و شرکت فولاد شادگان شاهد استمرار این نوع طرح‌های حمایتی در سطح شهرستان باشیم.

شادگان در فاصله ۷۰ کیلومتری اهواز مرکز استان خوزستان واقع است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.