معاون سلامت دامپزشکی خوزستان گفت:دقت شود که با صادرات پایدار می‌توان به رونق اقتصادی و اشتغال زایی و توسعه رسید.

رضا اسدی با اشاره به این موضوع که در صادرات کالا‌های کشاورزی و مرتبط با حوزه دامپزشکی می‌بایست ضمن تسهیل ضوابط و دستور العمل‌های سازمان دامپزشکی کشور رعایت شود گفت: با توجه به موقعیت استراتژیک و قرار گرفتن خوزستان بعنوان استان موثر صادرات در کشور به این نکته بایستی دقت شود که با صادرات پایدار می‌توان به رونق اقتصادی و اشتغال زایی و توسعه رسید.

او می‌گوید: همانطور که در این امر تسهیل صورت گیرد بایستی در خصوص مقررات و ضوابط با دقت عمل گردد و در صورت وجود هر گونه ابهام می‌بایست با دفاتر تخصصی سازمان دامپزشکی کشور مکاتبه و استعلامات لازم انجام شود.

اسدی گفت: بحث صادرات آنچنان از اهمیت بسزایی برخوردار است که تمام کارشناسان و روسای مربوطه ضمن تسلط کامل به ضوابط و مقررات، راهنمائی‌های مناسب و منطقی را به صادر کنندگان ارائه نمایند تا تاخیر غیر موجه در امر صادرات ایجاد نشود.

معاون سلامت دامپزشکی استان گفت: خوزستان جز استان‌های اول کشور است و این بدان معناست که تحقق این امر بخاطر همکاری تمامی کارکنان دامپزشکی خوزستان و داشتن سعه صدر بالاست بطوریکه کارشناسانان دامپزشکی استان در هر ساعت از شبانه روز در حال خدمت گذاری و انجام وظیفه هستند.

برچسب ها: دامپزشکی ، صادرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.