ایجاد بیش از سه هزار انشعاب جدید گاز در لرستان

مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: بیش از سه هزار و ۴۵۰ انشعاب گاز طی مهر و آبان ماه سالجاری در استان ایجاد شد.

کرم گودرزی گفت: از ابتدای سال تاکنون ۶ هزار و ۳۹۰ انشعاب نصب شده بطوری که در ما‌های مهر و آبان تعداد سه هزار و ۴۵۰ انشعاب معادل ۳۳ درصد از مجموع تعهد شده در سال ۱۴۰۱ انجام شده است.

وی افزود: رکورد ثبت در ماه‌های مهر و آبان به دلیل تاکید بر انجام نصب علمک قبل از شروع فصل سرما به ویژه در شهرستان‌های سردسیر استان می‌باشد و عمده انشعابات مربوط به روستا‌های تزریق گاز شده تا هفته دولت سال ۱۴۰۱ بوده و در شهرستان‌هایی که تعداد روستای گازدار شده بیشتری داشته اند آمار نصب انشعاب نیز بیشتر است.

وی اظهار داشت: میزان نصب انشعاب در شهرستان چگنی۹۷۶ مورد، پلدختر ۷۳۲ انشعاب، دلفان ۴۸۰ انشعاب و شهرستان الیگودرز ۲۴۲ انشعاب در طی این ۲ ماه بوده است.

مدیر عامل شرکت گاز لرستان بیان کرد: از ابتدای فعالیت این شرکت در استان در مجموع ۲۸۵ هزار و ۳۲۷ انشعاب نصب که ۱۷۰ هزار و ۱۸۸ انشعاب در بخش شهری و ۱۱۵ هزار و ۱۳۹ انشعاب در بخش روستایی بوده است.

گودرزی ادامه داد: رضایتمندی مشترکین و ارتقا سطح کیفی در ارایه خدمات برای مجموعه همکاران شرکت گاز استان لرستان جز مهمترین اولویت‌ها می‌باشد و امیدواریم بتوانیم در تمامی حوزه‌های گازرسانی اعم از شهری، روستایی و صنایع جزء و عمده استان، بیش از پیش شاهد خدمت رسانی به هم استانی‌ها باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.