افتتاح ۹ طرح راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در قزوین

۹ طرح حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با حضور داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در استان قزوین به بهره برداری رسید.

۹ طرح حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شامل ۲ مجتمع خدماتی رفاهی و ۱۶ کیلومتر بهسازی راه روز چهارشنبه در مراسمی با حضور داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در استان قزوین بهره برداری شد.

 برای اجرای این پروژه‌ها هزار و ۳۱۴ میلیارد ریال هزینه از محل اعتبارات دولتی و سرمایه گذاری بخش خصوصی صرف شده است.

مجتمع خدماتی رفاهی در کیلومتر ۲۰ مسیر قزوین-تاکستان در شهرستان تاکستان از جمله این طرح‌ها بود که آیین نمادین افتتاح این طرح‌ها در آن برگزار شد.

مجتمع خدماتی رفاهی در کیلومتر ۶۹ آزادراه قزوین- زنجان، بهسازی و روکش آسفالت راه روستایی اشتجین-کنشکین به طول پنج و نیم کیلومتر، بهسازی و لکه گیری و روکش آسفالت راه روستایی فشالنج به طول چهار کیلومتر، بهسازی و لکه گیری راه روستایی برزلجین به طول سه و نیم کیلومتر و افتتاح زیرسازی و آسفالت راه روستایی قازانداقی تاکستان از دیگر طرح‌های به بهره رسیده بود.

بهسازی و روکش آسفالت راه روستایی ضیاءآباد- شنین به طول یک و نیم کیلومتر، بهسازی و روکش آسفالت راه روستایی بام چشمه به طول یک کیلومتر و زیرسازی و آسفالت راه روستایی قرقسین-اسفرورین به طول ۵۰۰ متر نیز در این مراسم مورد بهره برداری قرار گرفت.

در آیین بهره برداری از این طرح‌ها رجب رحمانی نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشت.

۲ برابر شدن عملیات آسفالت راه‌های روستایی قزوین

جواد حق لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین در مراسم بهره برداری از این طرح‌ها گفت: راه‌های استان به دلیل قرارگیری در شاهراه ارتباطی کشور از حساسیت و اهمیت بالایی برخوردار است.

وی یادآور شد: قزوین روزانه به تردد یک میلیون خودرو در حال نزدیک شدن است که حکایت از اهمیت مسیر‌های این استان دارد.

این مسوول گفت: تامین ایمنی و خدمات دهی به مسافران از اولویت‌های ماست و با همین رویکرد از ظرفیت سرمایه گذاران بخش خصوصی در حوزه ایجاد تاسیسات خدماتی و رفاهی استفاده می‌کنیم.

حق لطفی اظهار داشت: امسال نسبت به سال گذشته حجم عملیات آسفالت راه‌های روستایی استان قزوین ۲ برابر شده است همچنین ۱۰۰ هزار تن آسفالت در راه‌های شریانی انجام و ۹۰ کیلومتر راه روستایی امسال آسفالت شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.