سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس مطرح کرد:

تشکیل کارگروه بررسی عملکرد کمیسیون رفع تداخلات

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی از بررسی عملکرد کمیسیون‌های رفع تداخلات با حضور وزیر کشاورزی خبر داد.

علی خضریان درباره نشست کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی که با حضور وزیر جهاد کشاورزی برگزار شد به خبرنگاران گفت: این نشست درباره صدور اسناد اراضی زراعی و بررسی راهکار‌های موثر در پیشگیری از خرد شدن اراضی کشاورزی، اختلاف نرخ اوره کشاورزی با صنعتی (عرضه در بورس) و اقدامات مرتبط با توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی (بند ۳ سیاست‌های کلی نظام در بخش کشاورزی) انجام شد.

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی افزود: در زمینه عملکرد کمیسیون‌های رفع تداخلات در سراسر کشور ایرادات احصا و گزارشی در این زمینه تهیه شده بود، مباحث و ایرادات با وزیر جهاد کشاورزی در میان گذشته شد، سازمان بازرسی کل کشور و مرکز پژوهش‌های مجلس نیز نظراتی مطرح کردند.

خضریان ادامه داد: در این نشست مقرر شد کارگروهی به محوریت کمیسیون اصل ۹۰ و عضویت دستگاه‌های نظارتی، وزارت اطلاعات، سازمان بازرسی کل کشور، وزارت جهاد کشاورزی و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور تشکیل شود.

وی خاطرنشان کرد: این کارگروه تا هفته آینده که نشست کمیسیون با وزیر جهاد کشاورزی برگزار می‌شود زمان دارد که تصمیم واحدی درباره ایرادات موجود گرفته و نظر کارشناسی خود را ارائه کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار