کسب ٣ عنوان نائب قهرمانی کشوری کشتی گیران ناشنوای آذربایجان غربی

رئیس هیات ورزش های ناشنوایان آذربایجان غربی گفت : در جریان مسابقات قهرمانی کشوری و انتخابی تیم های ملی کشتی فرنگی و آزاد ناشنوایان گرامیداشت هفته جهانی معلولین خوشبختانه مجددا هر ٣ ورزشکار شایسته استانی موفق به کسب مدال شدند.

عبدالسلام معروفی افزود : علی شکیبازاده در وزن ١٢۵ کیلوگرم از ارومیه و حسین سیفلو در وزن ٩٢ کیلوگرم از خوی در بخش آزاد و همچنین شهاب رحیمی از بوکان نیز در وزن ۶٧ کیلوگرم بخش فرنگی موفق به کسب عناوین نائب قهرمانی و مدال نقره مسابقات شدند.

وی افزود : همچنین سیدمهدی موسوی دیگر کشتی گیر جوان ‌و آینده دار ارومیه ای نیز در اولین حضورش خوش درخشید و در کمال شایستگی عنوان چهارمی وزن خود را بدست آورد.

 رئیس هیات ورزش های ناشنوایان آذربایجان ضمن تقدیر از عوامل اجرای و تیم مربیان بیان کرد : مربیگری تیم اعزامی استان را آقایان سید شورش حسینی و موسی بابازاده و سرپرستی را نیز آقایان انور رحیمی و یاور کوهی بر عهده داشتند.

معروفی از زحمات و تلاش های مجموعه فدراسیون ، اداره کل ورزش و جوانان استان ، همکاران و اعضای هیات رئیسه هیات، مربیان و همه بزرگواران تقدیر کرد و با توجه به قهرمانی های ارزنده و شایستگی های ورزشکاران ناشنوا و کم شنوا در رشته های مختلف خواستار توجه بیشتر مسوولان به این قشر کم برخوردار در حوزه های اشتغال و معیشت شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی هیات ناشنوایان استان، بر اساس اعلام روابط عمومی فدراسیون ورزش های ناشنوایان در این دوره مسابقات ٧٠ کشتی گیر از ١١ استان کشور شامل خراسان رضوی ، فارس ، سیستان و بلوچستان ، آذربایجان شرقی ، لرستان ، البرز ، تهران ، آذربایجان غربی ، چهارمحال و بختیاری ، خوزستان ، مرکزی ، همدان ، اردبیل و اصفهان در مجموعه ورزشی ناشنوایان حضور داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.