۱۰۰ هزار نفر در مهاباد شرایط ثبت نام در صندوق بیمه روستایی را دارند

مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر آذربایجان غربی گفت: ۱۰۰ هزار نفر در مهاباد شرایط ثبت نام در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر را دارند.

سیروس محمودیان مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر آذربایجان غربی گفت: هم اکنون حدود ۱۰۰ هزار نفر از جمعیت بین ۱۸ تا ۵۰ سال مهاباد واجد شرایط ثبت نام در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر هستند که کمتر از ۱۰ درصد از مزیت آن بهره‌مند هستند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر ۸ هزار نفر از مردم مهاباد زیر پوشش این صندوق قرار دارند که به نسبت جامعه هدف این شهرستان آمار پایینی است.

محمودیان می‌گوید در حال حاضر ۴ کارگزار در سطح شهرستان مهاباد فعال هستند که در صورت نیاز به تعداد آن‌ها در راستای آگاه سازی و اطلاع رسانی از مزیت‌های قابل توجه این بیمه دولتی افزوده خواهد شد.

مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر ۱۶۰ نفر در این شهرستان با کمتر از ۱۵ سال سابقه پرداخت این بیمه به صورت ماهانه مستمری دریافت می‌کنند که با توجه به وضعیت معیشت فعلی توانسته بخشی از نیاز‌های بیمه شدگان را تامین کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.