اختصاص ۱۰۵ میلیارد تومان از محل سفر رهبری برای ۴ طرح استان قم

در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان قم ۱۰۵ میلیارد تومان اعتبار برای ۴ طرح از محل سفر رهبر معظم انقلاب به قم اختصاص یافت.

 حسن نادری، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم در نهمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان قم گفت: برای احداث شبستان ضلع جنوب شرقی و بهینه سازی ونوسازی سیستم گرمایش و سرمایش مسجد مقدس جمکران و ساخت استخر سرپوشیده و سالن چندمنظوره در شهرک مهدیه قم مصوب شد که ۱۰۵ میلیارد تومان اعتبار از محل سفر مقام معظم رهبری اختصاص یافت.

او  اضافه کرد: برای جبران خسارات ناشی از طوفان وبارندگی‌های تابستان امسال نیز ۱۹ میلیارد تومان به روستا‌ها و مناطق آسیب دیده اختصاص پیدا کرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم از تعیین تکلیف ۳۴ میلیارد تومان اعتبار از محل سفر ریاست جمهوری به استان قم در این جلسه خبر داد و گفت: این اعتبار برای به سازی ساختمان مرکز بهداشت کهک، آب رسانی به روستا‌های طرح قیام و به سازی اطراف مقبره امامزاده موسی مبرقع، توسعه و تکمیل مراکز فنی حرفه‌ای هزینه می‌شود.

نادری افزود: در این جلسه مصوب شد که با هدف سامان دهی سکونتگاه‌های غیر رسمی محله‌هایی در محدوده یزدان شهر و جمکران با جمعیت ۱۳۶۱ نفر به محدوده شهری قم افزوده شد.

همچنین رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم دراین جلسه گفت: در ۸ ماهه امسال صادرت صنعتی استان ۳۵ درصد افزایش یافته و در این مدت ۲۳۰ میلیارد دلار انواع کالا‌های صنعتی و معدنی به خارج از کشور صادر شده است.

ابدالی افزود: تا پایان سال ۶۷ طرح صنعتی با اعتبار ۱۰ هزار میلیارد تومان و با اشتغال زایی ۵ هزار نفر به بهره براری خواهد رسید.

منبع:خبرگزاری صدا و سیما

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار