تصادف رانندگی در دزفول ۳ کشته و مصدوم داشت

رئیس سازمان آتش نشانی دزفول از تصادف مرگبار پژو پارس و پراید بهمراه یک کشته و دو مصدوم خبر داد.

روح الله بهشتی فرد گفت: در ساعت ۱۴ و سی و یک دقیقه ۱۳ آذر ماه تصادف رانندگی در سه راهی بنوت روبروی کوره آجر پزی به سامانه ۱۲۵ اعلام و اطلاع رسانی شد.

او می‌گوید: ستاد فرماندهی عملیات سریعا اکیپ امداد و نجات ایستگاه عملیاتی شماره ۱ را به محل حادثه اعزام و بلافاصله اقدامات ایمنی صورت گرفت.

بهشتی فرد گفت: در این حادثه که علت آن توسط پلیس راهور در دست بررسی است، دودستگاه سواری پژو پارس و پراید به شدت باهم برخورد کردند که مرگ راننده پژو پارس را رقم زد و دو سرنشین میانسال سواری پراید را بشدت مصدوم و راهی بیمارستان کرد.

رئیس آتش نشانی دزفول در ادامه گفت: اکیپ اعزامی آتش نشانان مهرداد صفارزاده معاونت برنامه ریزی سازمان، عظیم بهزادفر، پیمان روشن پور، عزت الله نصیری اصل و حسین اسدی به محض مستقر شدن در محل اقدامات ایمنی جهت جلوگیری از هر نوع حادثه بعدی را انجام داده و همچنین مصدومین حادثه که دو مرد حدودا ۴۰ ساله بودند توسط فوریت‌های پزشکی به بیمارستان منتقل و تنها سرنشین سواری پژو پارس که یک نوجوان ۱۸ ساله بود متاسفانه بعلت شدت جراحات وارده در دم جان باخت که توسط آمبولانس به سازمان باغ بهشت انتقال داده شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار