استاندار همدان مطرح کرد

احیای ۱۱۴ واحد تولیدی غیرفعال در استان همدان

استاندار همدان گفت: ۱۱۴ واحد تولیدی و صنعتی راکد استان از آغاز دولت سیزدهم تا کنون به چرخه تولید بازگشته اند.

 علیرضا قاسمی فرزاد در شورای اداری استان افزود: حمایت از تولید و تولید کننده از اولویت های دولت سیزدهم است و رفع موانع تولید و اعطای تسهیلات سرمایه در گردش به تولیدکنندگان  از جمله اقدامات دولت برای احیای واحدهای تولیدی است.
 
او با اشاره به اعتبارات مصوب سفر هیأت دولت به استان افزود: از ۱۴ هزار میلیارد تومان اعتبار مصوب، بخشی تخصیص یافته و به زودی در دسترس دستگاه‌های اجرایی قرار می گیرد.

استاندار همدان، پاسخگویی به نیاز‌های عمرانی، خدماتی و رفاهی را محور اعتبارات دانست و تصریح کرد: تأکید مسئولان ارشد نظام بر رعایت حقوق شهروندی و پاسخگویی به مردم است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان هم گفت: در اسلام شخص محوری وجود ندارد و تأکید بر اصل ولایت همان تأکید بر اجرای حدود الهی و دستورات یکسان خداوند برای همه مردم است.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی با اشاره به خطیر بودن مسئولیت در کشور افزود: مسئولیت داشتن حرکت در مسیر لغزنده است که لازم است همه مدیران و صاحب منصبان ابتدا با خودشناسی و خودسازی وارد عرصه خدمت شوند و در ادامه با تمام وجود در خدمت مردم باشند.

او گفت: قدر مردم را بدانید این مردم هستند که ما هستیم، مردم ما در قضیه آب صبورانه تحمل کردند تا اوضاع جامعه دچار تنش نشود و از این رو مردم ما بهترین‌ها هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.