شرکت خانوادگی ترامپ به علت کلاهبرداری مالیاتی مجرم شناخته شد

شرکت خانوادگی دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا موسوم به ترامپ اورگانیزشین، در پرونده کلاهبرداری مالی مجرم شناخته شد.

به گزارش فرانس ۲۴، در پایان دادگاهی که روز سه شنبه ۶ دسامبر در منهتن برگزار شد، آلوین براگ دادستان، شرکت ترامپ اورگانیزیشن متعلق به دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا را به علت کلاهبرداری مالی و مالیاتی، مجرم شناخت.

آلوین براگ در صفحه توییتر خود اعلام کرد هئیت منصفه اعلام کرد شرکت‌های Trump Corporation و la Trump Payroll Corporation، در تمامی موارد اتهامی گناهکار شناخته شدند.

این دو شرکت به علت تقلب (فرار) مالیاتی و جعل اظهارنامه‌های حسابداری، به خصوص با هدف مخفی کردن پاداش مالی برخی مدیران ارشد از چشم دستگاه‌های مالیاتی، محاکمه شدند.

دادستان منهتن نیویورک در بیانیه‌ای با اشاره به این که " هیچ شرکتی فراتر از قانون نیست" گفت موضوع بر سر حرص و طمع و تقلب است که در (شرکت دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا) روی داده است.

وی با اشاره به این که برای اولین باری است که شرکت‌های دونالد ترامپ در دادرسی کیفری محکوم می‌شوند گفت:" شرکت‌های la Trump Corporation la Trump Payroll Corporation، به مدت ۱۳ سال، با اعطای امتیازات و پاداش‌های چشمگیر به کارمندان (مدیران) عالی رتبه و پنهان کردن عمدی این امتیازات از چشم مسئولان مالیاتی، با هدف اجتناب از پرداخت هر گونه مالیات، از دست قانون فرار می‌کردند. به گفته دادستان منهتن نیویورک، قرار است حکم در ۱۳ ژانویه ۲۰۲۳ صادر شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
U-238
۰۷:۳۵ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
ترامپ مظلوم ترین رئیس جمهور امریکای جنایتکار است.
آخرین اخبار