رئیس جمهور وارد شهرستان رباط کریم شد

رئیس جمهور صبح امروز پنجشنبه در ادامه بازدید و بررسی طرح‌های نیمه تمام در شهرستان‌های استان تهران و همچنین گفتگو با مردم وارد رباط‌کریم شد.

رئیس جمهور و هیات همراه در بدو ورود به رباط‌کریم مورد استقبال علیرضا فخاری استاندار تهران، جعفری مدیرعامل شهر‌های جدید، نوروزی نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی، احمدی فرماندار، ائمه جمعه و مسئولان شهرستان رباط کریم قرار گرفت.

آیت الله دکتر رئیسی در این سفر یکروزه ضمن بازدید میدانی از شهر پرند از طرح‌های نیمه تمام و رو به پایان از جمله پروژه قطار شهری مترو، تصفیه خانه و فاضلاب شهری و همچنین ساخت ۵۰۰ واحد مسکونی در شهر پرند، در جریان پیشرفت فیزیکی طرح‌های نیمه کاره شهرستان قرار می‌گیرد.

دیگر برنامه‌های آیت‌الله رئیسی در شهرستان رباط‌کریم نشست در شورای اداری و دیدار عمومی با اقشار مردم در مصلای حضرت امام خمینی (ره) این شهرستان است.

رئیس‌جمهور پیش از این، با مردم شهرستان‌های اسلامشهر، پاکدشت، پردیس، شهر قدس، ملارد، شهریار، ورامین، قرچک و پیشوا دیدار و تصمیم ومصوبات خوبی را برای شهرستان‌های استان تهران گرفت.

شهرستان رباط کریم با جمعیت بیش از ۵۰۰ هزار نفر با سه شهر پرند، رباط‌کریم و نصیرشهر در جنوب غربی استان تهران قرار دارد و یکی از قطب‌های صنعتی استان تهران است.

 

برچسب ها: دولت سیزدهم ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۴۴ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
سخنی با مقامات محترم
اخه شما که کاری جز حرف زدن برا ملت و وعده و عید دادن الکی ازتون بر نمیاد
خواهشا این حرفها را تو تهران و از تلویزیون بزنید // با این سفرهاتون بیخود خرج از جیب مردم نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۶ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
خدا حفظت کنه مرد میدان
درد و بلات بخوره تو سر حسن کلید و ظریف خائن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۹ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
دولت و نظام از خون شهدای منا نخواهد گذشت/ ولی متاسفانه از سال 1394 تاکنون هنوز هم هیچ خبری نیست چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۲ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
نوروزی نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی، متاسفانه تاکنون هیچ کاری برای حل مشکلات مردم ایران منطقه نکرده است چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
قدردان زحمات دولت هستیم که شرایط را از گذشته بهتر کرده ولی مواردی مثل تورم، قیمت مسکن، تامین دارو و بیکاری نیاز به کار بیشتر دارد.
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته تأمین اجتماعی
۱۲:۵۰ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
وام 50 الی 100 میلیون تومان بدون ضامن به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟
مسئولین بانک‌ها برای پرداخت وام 50 تا 100 میلیون تومانی بدون ضامن به بازنشستگان تامین اجتماعی از بهمن ماه سال 1400 تاکنون سنگ‌اندازی می‌کنند چرا؟
وکسی هم متاسفانه از بهمن ماه سال 1400 تاکنون پاسخگو و جوابگو نیست چرا؟
بازنشسته تأمین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته تأمین اجتماعی
۱۲:۴۹ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
مشکلات وام بازنشستگان تامین اجتماعی تا کی ادامه دارد؟ | تکلیف وام 50 تا 100 میلیونی بدون ضامن کی مشخص می شود؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۹ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
پرداخت فوری وام 50 میلیون تومانی بدون ضامن در بانک رفاه + مدارک مورد نیاز/ باز هم 100درصد دروغ است
، این وام صرفا به افرادی تعلق می‌گیرد که حقوق‌بگیر و مستمری بگیر بانک رفاه هستند. پس برای ارائه مدارک کار شما راحت است. چون حتما در این بانک حساب دارید و قبلا یک مرتبه موقع افتتاح حساب، مدارک مورد نیاز خود را به بانک تحویل داده‌اید
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۲:۴۹ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
گرفتن وام فقط در یک ساعت! و این در حالی است که بنده متاسفانه بارها در باره بانک ملی شعبه نسیم شهر رباطر کریم به رئیس کل بانک مرکزی اعتراض کردم و پیام دادم ولی متاسفانه تاکنون پیگیری، بررسی و رسیدگی هیچ خبری نیست چرا؟
بانک ملی شعبه نسیم رباط کریم، بازنشستگان تامین اجتماعی را تحریم کرده است که گواهی کسر حقوقی یا ضمانت تامین اجتماعی را قبول نمی کند چرا؟
چرا با گذشت بیش از 24 ماه هنوز رئیس کل بانک مرکزی و رئیس کل بازرسی بانک ملی ایران بررسی، پیگیری و رسیدگی نکردند و نمی کنند چرا؟
وام ودیعه مسکن به ۲۲۳ هزار خانوار پرداخت شد/ و این درحالی است که اینجانب محمد میرزابابایی متقاضی وام ودیعه مسکن بنده درسیستم، بانک ملی را انتخاب کردم و پس ازسپری شدن یک ماه نوبت دادن با مدارک کامل به همراه ضامن کارمند بازنشسته با حقوق 12م به بالا باگواهی کسر ازحقوق به بانک ملی نسیم شهرکد 2358 مراجعه کردم و بعد ازتکمیل پرونده میگوید چون ضامن از بانک رفاه حقوق میگیرد قبول نمیکنیم .باید از بانک ملی حقوق بگیرد و جوازکسب وچک هم قبول نمیکنیم …مردم ازکجا ضامنی پیدا کنند که دقیقا ازبانک ملی حقوق بگیرد؟ پیش رئیس شعبه هم رفتیم قبول نکرد. پس چرا همسایه ما با همین آقای ضامن وام ودیعه از بانک سپه گرفت؟! چرا آنقدرسنگ اندازی میکنند وحرف آخر را اول نمیزنند؟ یکباره بگویند وام نمیدهیم مردم را اذیت نکنید با توجه به اینکه ضامن پدرم بود وبازنشسته مخابرات میباشد.! برای بانک ملی و رئیس شعبه جای شرم وتاسف دارد که 15میلیون ودیعه مسکن را به من مستاجر ندادند.
در ضمن پدر من 27 ماه سابقه درجبهه در سال 63 الی 65 در زمان جنگ تحمیلی بوده است و متاسفانه تاکنون هم هیچ گونه ارزشی قائل نیست و نبوده است چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
باید همه بانک ها نسیم شهر بهارستان جاده تهران ساوه تعطیل کنید
مسئولین بانک ها هیچ کاری برای حل مشکلات مردم این منطقه نکردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۶ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
مملکت با گشت گذار و فیلم و ژست رسیدگی به مشکلات مردم تاکی ؟ حرافی و تاکید تا کی ؟نفاق تاکی ؟ سیاه بازی تاکی ؟ هیچ حساب کردید این گردش ها چه میزان از بیت المال را نابود میکند هر روز به اسم مردم و به اسم دیدن مشکلات از نزدیک و........... با هزینه یک روز گردش و تفریح شما یک ده آباد میشود یک کارخانه شروع بکار میکند یک جوان سرمایه برای کار دارد بخشی به تورم اضافه می شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۷ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
اگر بره اینجوری میگید. اگر نره یه جور دیگه. کلا شما از حرف مفت زدن خسته نمیشید. درد و بلاش بخوره تو سر جماعت نمک نشناس!
آخرین اخبار