پرداخت تسهیلات ۷۰ میلیارد تومانی اشتغالزایی در اولویت بانک‌های کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: پرداخت تسهیلات ۷۰ میلیارد تومانی اشتغال‌زایی از مجموع تسهیلات اشتغالزایی روستایی و عشایری در اولویت بانک‌ها قرار گیرد.

حمید رضا واعظی زاده اظهار داشت: پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری از بهمن سال ۹۶ آغاز شد و سهم استان کهگیلویه و بویراحمد از محل این تسهیلات چهار هزار و ۴۳۲ میلیارد ریال بود.

وی افزود: از مجموع این میزان تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری، میزان ۳۶۵ میلیارد تومان پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: استان رتبه هشتم کشوری را در پرداخت تسهیلات روستایی و عشایری داشته و عملکرد بانک های استان و دستگاه های اجرایی مطلوب بوده است.

واعظی زاده ابراز داشت: هم اینک ۷۰ میلیارد تومان جزو تعهدات باقی مانده بانک هاست که نیاز است پرداخت این تسهیلات مد نظر قرار گیرد.

وی ادامه داد: متقاضیان می توانند برای دریافت تسهیلات اشتغال روستایی و روستایی در شاخه های طرح های فرهنگی، ورزشی و فناوری اطلاعات و گردشگری ثبت نام کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: سهمیه طرح های کشاورزی و صنعت استان پر شده است و امکان پرداخت ندارند.

۴۴ درصد از جمعیت حدود ۷۲۳ هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد در روستاها ساکن هستند و حدود ۱۲ درصد در قالب ۸۰ هزار نفر نیز جمعیت عشایری این استان است.

کهگیلویه و بویراحمد دارای هشت شهرستان، ۱۷ شهر و حدود یکهزار و ۶۷۰ روستای دارای سکنه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.