برد و باخت نمایندگان هندبال و والیبال استان مرکزی

تیم هندبال آلومینیوم اراک صعود کرد، بسکتبال اراک در خانه شکست خورد.

در ادامه مسابقات هندبال لیگ دسته یک و لیگ برتر بسکتبال نمایندگان استان مرکزی به مصاف حریفان رفتند که تیم هندبال آلومینیوم اراک به مرحله دوم لیگ دسته یک کشور صعود کرد و بسکتبالیست‌های نبوغ در خانه بازی را واگذار کردند.

مسابقات لیگ دسته یک هندبال کشور با حضور ۱۷ تیم در چهار گروه برگزار شد و تیم ایرالکو در گروه دوم این پیکار‌ها تیم‌های پارس پویان سوزیانا بهبهان، شهرزاد لارستان و نماینده کردستان رفت و در پایان این مرحله با ۶ امیتاز به عنوان تیم نخست گروه به مرحله بعد صعود کرد.

تیم هندبال آلومینیوم اراک با هدایت عبدالمجید محسنی در روز سوم رقابت‌ها با نتیجه ۳۸بر ۲۸ نماینده کردستان را مغلوب کرد و به عنوان تیم نخست گروه در جمع ۸ تیم برتر مرحله نهایی لیگ یک قرار گرفت.

رقابت‌های مرحله نهایی به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود و در نهایت دو تیم جواز حضور در لیگ برتر را کسب می‌کنند.

بسکتبال اراک در خانه شکست خورد

در ادامه‌ی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال و از دوازدهم تیم نبوغ در سالن امام خمینی اراک از آویژه صنعت مشهد شکست خورد.

نماینده بسکتبال استان که با دو پیروزی متوالی در هفته‌های گذشته مقابل مس کرمان و صنعت هرمزگان روحیه مضاعف گرفته بود با اختلاف ۲ امتیازی ۵۲ - ۵۴ مغلوب میهمان مشهدی خود شد.
نماینده لیگ برتری بسکتبال استان که دور رفت این رقابت‌ها را با ۶ پیروزی و ۵شکست به پایان رسانده بود، هم اکنون یا ۱۷ امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد.

تیم بسکتبال نبوغ اراک در هفته سیزدهم دوشنبه ۲۱ آذر میزبان کاله مازندران است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.