بازداشت سارقی که ۳۰ سرقت در زمان مرخصی از زندان انجام داد

جانشین انتظامی استان سمنان از دستگیری یک سارق با ۳۰ فقره سرقت در سمنان خبر داد و گفت: این سارق، سرقت‌های خود را در زمان مرخصی از زندان انجام می‌داده است.

سرهنگ سیدعلی میر احمدی جانشین انتظامی استان سمنان در جمع خبرنگاران به میزبانی ستاد فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن اشاره به دستگیری یک سارق در شهرستان سمنان، تاکید کرد: در پی گزارش به سرقت مأموران انتظامی شهرستان سمنان پرونده را در دست گرفته و تحقیقات خود را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه گشت کلانتری ۱۳ شهرک گلستان سمنان در زمان گشت زنی به فردی مشکوک می‌شود که در حال سرقت یک دستگاه پراید بود، افزود: این فرد با دیدن مأموران انتظامی از صحنه متواری و مأموران نیز وی را تحت تعقیب قرار می‌دهند.

جانشین انتظامی استان سمنان با بیان اینکه فرد مظنون از زندانیانی بوده که در مرخصی به سر می‌برد لذا بلافاصله بعد از این موضوع برای دور کردن ظن مأموران انتظامی، خود را به زندان معرفی می‌کند، گفت: در تحقیقات تکمیلی هویت وی فاش و مشخص شد وی در زمان مرخصی از زندان سرقت‌های خود را انجام می‌داده است.

میراحمدی با بیان اینکه این سارق ۳۰ فقره سرقت را انجام داده است، گفت: تحقیقات تکمیلی برای صدور حکم مجازات به دستگاه قضائی استان سمنان ارجاع شده است.

وی با بیان اینکه این فرد با دیدن شواهد و قرائن به ۳۰ فقره سرقت اعتراف کرد، تاکید کرد: سرقت‌های وی از نوع خودرو و قطعات و تجهیزات آن بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار