آغاز مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر در چهارمحال و بختیاری

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش‌وپرورش چهارمحال‌وبختیاری گفت: سی‌وسومین دوره مسابقات ورزشی دانش‌آموزان دختر در استان آغاز شد.

فخرالدین اسدی اظهار داشت: این مسابقات از امروز در چهار رشته ورزشی فوتسال، والیبال، بسکتبال و دو و میدانی در چهارمحال و بختیاری آغاز شد و تا ۲۷ آذرماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در مرحله استانی ۵۵۰ دانش‌آموز دختر مقطع متوسطه دوم با هم به رقابت می‌پردازند.

اسدی اضافه کرد: مسابقات دو و میدانی در زمین چمن و پیست دو و میدانی معلم ورزش شهید نصیری و مسابقات فوتسال در سالن شهدای گمنام مجموعه ورزشی شهدا دانش‌آموز و مسابقات بسکتبال و والیبال در سالن سعدی ناحیه دو شهرکرد برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید


وی استعدادیابی، ایجاد شور و نشاط و تجلیل از دانش‌آموزان مقام‌آور را از جمله برنامه‌های این مسابقات دانست و اظهار داشت: درصدد هستیم با فعالیت‌های جسمانی به سلامت دانش‌آموزان کمک کنیم، زیرا فعالیت‌های ورزشی کارکرد‌های اجتماعی دارد و تأثیر بسیاری بر نشاط دانش‌آموزان و اقدامات گروهی آن‌ها می‌گذارد.

اسدی با بیان اینکه اهمیت فعالیت‌های بدنی و ورزشی برای سلامت کودکان و نوجوانان موضوع مهمی است، گفت: با توجه به مستندات علمی فراوانی که از سوی متخصصان حوزه علوم ورزشی مورد بررسی و پژوهش قرار گرفته است، فعالیت‌های ورزشی در مدارس به عنوان رویدادی مهم و تأثیرگذار در سلامت و نشاط دانش‌آموزان به شمار می‌رود که باید در تمام مدارس به صورت جدی برگزار شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار