برگزاری نشست همکاری های تجاری و اقتصادی ایران و روسیه در آمل

۲۱ شرکت دانش بنیان کشور روسیه فردا در یک سفر کاری وارد مازندران خواهند شد.

خیریانپور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: نشست همکاری‌های تجاری و اقتصادی B۲B بین ایران و روسیه با حضور ۲۱ شرکت دانش بنیان و مدیران ارشد وزارت توسعه اقتصادی روسیه فردا یکشنبه ۲۰ آذر ماه در آمل برگزار خواهد شد.

او با بیان اینکه این شرکت‌ها در حوزه انرژی، نفت و گاز و محصولات فن آورانه فعالیت می‌کنند، افزود: ظرفیت سرمایه گذاری این شرکت‌ها بیش از ۱۵۰۰ میلیارد روبل است.

خیریانپور حضور این شرکت‌ها را فرصت مناسبی برای تحقق شعار سال، حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و توسعه بازار‌های خارجی محصولات فن آورانه کشور دانست و ادامه داد: مذاکره رودررو با صاحبان این شرکت ها، برقراری ارتباط مستقیم با هدف جذب سرمایه گذار، بررسی فرصت‌های جدید صادراتی به روسیه و تبادل اطلاعات تخصصی  شرکت های دانش بینان ایرانی با همتایان روسی از جمله اهداف برگزاری این نشست است.

تجارت B۲B، تجارت بین شرکت‌ها و به معنای معاملات و خدماتی است که شرکتی به شرکت دیگر ارائه می‌دهد و این نشست فرصت مناسبی است تا شرکت‌کنندگان در همایش بتوانند شرکای جدید تجاری خود را پیدا کنند و جلسات و مذاکرات خود را پس از آن ادامه دهند.

با توجه به شرایط آب و هوایی سرد در کشور روسیه امکان کشت بسیاری از محصولات در این کشور وجود ندارد به همین دلیل این کشور می‌تواند بازار خوبی برای محصولات کشاورزی مازندران باشد.

سفر‌های رئیس‌جمهور و مقامات کشورمان به روسیه، گفتگو‌های تلفنی و حضور هیأت‌های اقتصادی دو کشور سبب شد در ۶ ماهه اول امسال صادرات به روسیه در مقایسه با دوره قبل ۳۱ درصد افزایش داشته باشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Russian Federation
رضا صابری
۰۳:۰۸ ۲۳ آذر ۱۴۰۱
با سلام
کدوم تاجر، کدوم وزارتخونه؟؟؟
ولله من اخبارشو‌ خوندم ….
اینها اصن گروه تجاری نبودن، ا هیات ۲۱ نفره روس با ۴ تا استاد دانشگاه برای کار آموزی دوره مدیریت اومده بودن تهران. معلوم نیست به اسم تاجر دوباره چه حیف و میلی از بیت المال شده!!!