مدارس برخی شهرهای آذربایجان شرقی فردا تعطیل است

بر اساس مصوبه امروز کارگروه اضطرار آلودگی هوای تبریز، مدارس برخی شهر‌های آذربایجان شرقی در تمامی مقاطع تحصیلی فردا (یکشنبه) تعطیل و آموزش به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

  با توجه به پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی در خصوص پایداری وضعیت هوای استان در چند روز آینده و تداوم وضعیت ناسالم هوا برای گروه‌های حساس،  مدارس نواحی پنجگانه تبریز و مدارس شهر‌های سهند، ایلخچی و خسروشهر در تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت‌های صبح و بعد از ظهر فردا غیرحضوری برگزار می‌شود.

براساس مصوبه  کارگروه  آلودگی هوا ، کلیه فعالیت‌های عمرانی و معدنی در محدوده تبریز مانند فعالیت‌های عمرانی شهرداری تبریز و کارخانه‌های شن و ماسه به مدت ۲ روز تعطیل خواهد بود.

سخنگوی مرکز پایش کیفی هوای اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان‌شرقی گفت: شاخص لحظه‌ای و میانگین شاخص آلودگی هوای تبریز بر اساس ذرات ۲.۵ میکرون طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۰۰ بوده و برای گروه‌های حساس ناسالم است.

ناصر منوچهری، افزود: با توجه به وضعیت کنونی آلودگی هوا توصیه می‌شود افراد مبتلا و دارای سابقه بیماری‌های قلبی، کلیوی و ریوی، زنان باردار و شیرده، سالمندان و کودکان از تردد در معابر و مرکز شهر و انجام فعالیت طولانی و سنگین در خارج از منزل خودداری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار