اشک‌های تلخ رونالدو پس از حذف پرتغال از جام جهانی + فیلم

تیم فوتبال پرتغال در مرحله یک چهارم نهایی با قبول شکست برابر مراکش از رقابت‌های جام جهانی حذف شد.

پس از صعود آرژانتین با لیونل مسی، همه منتظر پیروزی پرتغال مقابل حریف خود و صعود کریستیانو رونالدو به مرحله بعدی بودند، اما شگفتی بزرگ با حذف سی آر سون رقم خورد.

رونالدو که با انگیزه فراوان و پس از نیمکت‌نشینی در دیدار سوییس، نیمه دوم وارد زمین شد و تلاش زیادی برای پیروزی تیمش انجام داد، در نهایت تسلیم اراده مراکشی‌ها شد که به هر قیمتی که بود، از تک گل خود دفاع و رونالدو را با چشمان اشک‌بار روانه رختکن کردند.

فوق ستاره پرتغالی که احتمالا آخرین جام جهانی خود را سپری می‌کند، یک موقعیت بسیار هم خوب داشت و ضربه خود را به سمت دروازه مراکش زد که یاسین بونو با واکنش دیدنی مانع از ورود توپ به دروازه شد و تیمش را نجات داد.

رونالدو همچنین چند خطا گرفت و یک موقعیت خوب هم برای ژائو فلیکس ساخت که می‌توانست منجر به گل تساوی شود، اما دوباره یاسین بونو به شکلی استثنایی توپ را کرنه کرنر کرد.

باوجود حملات پرتغال، اما مراکش تا دقیقه ۹۰+۹ از دروازه دفاع کرد و در نهایت با سوت داور، مراکشی‌ها در آغوش هم پیروزی و صعود به جمع چهار تیم برتر دنیا را جشن گرفتند و در همین لحظات کارگردان قطری، دوربینی را برای نمایش انتخاب کرد که با کریس رونالدو، مسیر رختکن را طی می‌کرد.

رونالدو که حذف از جام جهانی قبلی را با چهره عصبانی و دوربینی که روی او فیکس شده بود، به پایان رساند، این بار با اشک و گریه تونل ورزشگاه را قدم زد و به رختکن رفت.

این احتمالا آخرین فریم از کریستیانو رونالدو با پیراهن تیم ملی پرتغال خواهد بود که شاید بدترین اتفاق ممکن برای او و هوادارانش هم باشد.

رونالدو پس از کسب جایگاه بهترین گلزن ملی جهان، امیدوار بود در این جام جهانی مسیر نسبتا ساده تا نیمه نهایی را طی کند و مثل یورو ۲۰۱۶ با قهرمانی همه را انگشت به دهان نگه دارد، اما پایان مسیر رونالدو و پرتغال، این فریم تلخ و ناراحت‌کننده فوق‌ستاره با چشمان خیس بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۲:۱۹ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
چیزی از ارزشهای رونالدو کم نمیکنه باید دید مسی امپاپه نیمار مودریچ و بقیه ستاره ها چکار میکنن ایا به سرنوشت رونالدو دچار میشن بهر حال اینها اونقدر بزرگن که چیزی واقعا از ارزشهاشون کم نمیشه احتمال اینکه کاپتان مسی جام رو بخونه ببره زیاد هست جام جهانی خیلی عجیبی بود واقعا جای ایتالیا خالی بود ولی خداییش تیمها چه پیشرفتی کردن نمره همشون ۲۰ ته همشون عالی بودن رونالدو مثل همیشه عالی بود ستاره ها افت نکردن بقیه پیشرفت کردن قطر خیلی ضعیف بود جای چین و روسیه نیجریه خالی بود سنگال پیشرفت خوبی کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۵ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
در حال خنده گریه کردن هنر است
Iran (Islamic Republic of)
mosafer
۰۹:۵۲ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
انقدر جراحی پلاستیک کرده معلوم نیست میخنده یا گریه میکنه
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۲:۲۵ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
سلام دوست عزیز رونالدو جراحی نکرده چهرش کاملا طبیعیه اگه این جام رو میبرد افتخاراتش کامل میشد یه جورایی حیف شد دلم سوخت واقعا زحمت زیادی کشید ولی خب نشد دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۳ ۱۹ آذر ۱۴۰۱
این کلک شیطون بلا داره میخنده که
آخرین اخبار