بازدید بازرسان حقوق شهروندی از زندان بوکان و بازداشتگاه اشنویه

مدیرکل زندان‌های آذربایجان‌غربی گفت: بازرسان حقوق شهروندی دادگستری این استان از زندان بوکان و بازداشتگاه اشنویه بازدید کردند.

 به نقل از روابط عمومی سازمان زندان‌ها،بازرسان حقوق شهروندی دادگستری استان آذربایجان‌غربی از زندان بوکان و بازداشتگاه اشنویه بازدید کردند.

مراد فتحی، مدیرکل زندان‌های آذربایجان‌غربی گفت: در این دیدار بازرسان حقوق شهروندی ضمن حضور در داخل بند‌ها و اماکن مختلف با زندانیان در محل گفتگو و به درخواست‌های آن‌ها رسیدگی کردند.

وی ادامه داد: رسیدگی به وضعیت نگهداری، بهداشت و درمان، وضعیت مددکاری اجتماعی و بررسی مشکلات قضایی از اقدامات مشاوره‌ای و برنامه‌های بازدید این گروه از بازرسان حقوق شهروندی بود.

بازدید بازرسان حقوق شهروندی از زندان بوکان و بازداشتگاه اشنویه

مدیرکل زندان‌های آذربایجان‌غربی با بیان اینکه سرپرستی گروه بازرسان بازداشتگاه اشنویه را حجت الاسلام محمدپوری معاون منابع انسانی دادگستری و حاتمی رییس حفاظت و اطلاعات ارشد قوه قضاییه در استان بر عهده داشتند، افزود: با بررسی موارد بازرسی و گفتگو با زندانیان طی مرقومه در دفتر یادبود زندان رضایت خود را فعالیت‌های مسوولان و کارشناسان بخش‌های مختلف این ۲ مرکز تامینی و تربیتی استان اعلام کردند.

مدیران جهادی حوزه‌های علمیه کشور روز گذشته با متهمین حوادث اخیر در زندان ارومیه دیدار و گفتگو کردند.

بازدید بازرسان حقوق شهروندی از زندان بوکان و بازداشتگاه اشنویه

حجت الاسلام جلیلی نماینده دادستانی کشور و حجت الاسلام محمدی مدیر حوزه علمیه آذربایجان غربی طی ۲ روز حضور در بند‌های پذیرش متهمین حوادث اخیر با آنان دیدار و در خصوص مسایل روز و اتفاقات بحث ارشادی و برنامه‌های فرهنگی گفتگو کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.