چرخش دوباره چرخ‌های ۱۳۵ واحد صنعتی و کشاورزی اصفهان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: در نیمه نخست امسال، ۱۲۶ واحد صنعتی و ۹ واحد کشاورزی راکد یا نیمه فعال به چرخه فعالیت بازگشت.

امیررضا نقش با بیان اینکه احیای ۱۲۶ واحد صنعتی و ۹ واحد کشاورزی نتیجه پیگیری‌های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بوده، افزود: با احیای این واحد‌ها زمینه اشتغال بیش از ۱۴ هزار نفر در استان اصفهان فراهم شد.

او همچنین خبر داد: ۹۸واحد صنعتی تولیدی و ۵۹ واحد کشاورزی استان نیز که با کمتر از ۵۰ درصد ظرفیت فعالیت می‌کردند توانستند به بیش از نیمی از ظرفیت خود برسند و برای سه هزار و ۴۰۰ نفر شغل ایجاد کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان به ۵۸۹ مصوبه در شش ماهه نخست امسال برای رفع موانع تولید ۵۰۰ واحد تولیدی، کشاورزی، خدماتی و ... استان اشاره و اضافه کرد: ۲۴/۳ درصد مصوبات مرتبط با پرونده‌های بانکی و مابقی مرتبط با دستگاه‌هایی نظیر اداره کل تامین اجتماعی، امور مالیاتی، آب، برق، گاز، شرکت شهرک‌های صنعتی، محیط زیست، سازمان صمت و علوم پزشکی است.

به گفته نقش، در شش ماهه نخست امسال ۵۱۷ واحد صنعتی، کشاورزی، خدماتی و معدنی با ارائه طرح‌های سرمایه گذاری خود و با حمایت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به بهره برداری رسید و برای ۶ هزار و ۷۳۵ نفر شغل ایجاد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار