عباسی خبر داد؛

اهتمام ویژه دولت برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام گیلان

استاندار گیلان در نشست با فرمانداران از اهتمام ویژه دولت برای توسعه استان از جمله تکمیل پروژه‌های نیمه تمام خبر داد.

اسدالله عباسی، استاندار گیلان امروز (یکشنبه ۲۰ آذر ماه) در نشست با فرمانداران شهرستان‌های این استان، بر اهمیت گره‌گشایی میدانی مشکلات و خدمت خالصانه به مردم تأکید کرد و گفت: باید فضای تحولی خدمت بی منت، با رویکرد جهادی و انقلابی دولت در همه شهرستان‌های گیلان برای مردم مشهود و ملموس باشد.

او دیدار چهره به چهره با اقشار مختلف مردم، برگزاری میز خدمت و بهره مندی از ظرفیت نخبگان توسط مسئولان را ضروری دانست و افزود: برای اجرای مصوبات سفر رئیس جمهوری به گیلان و نیز سفر‌های شهرستانی استاندار، لازم است مدیران با جدیت اقدام کنند تا مردم آثار و برکات اجرای این مصوبات را لمس کنند.

استاندار تصریح کرد: دولت مردمی در گیلان بر اساس عدالت‌محوری، محرومیت زدایی با تفکر بسیجی و مبتنی بر سند آمایش سرزمینی به دنبال پیشرفت متوازن مناطق مختلف استان است.

عباسی همچنین از اهتمام ویژه دولت برای توسعه گیلان از جمله تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، بازگشت واحد‌های نیمه فعال و راکد به چرخه تولید و حمایت از شکوفایی ظرفیت‌های این استان خبر داد.

او گفت: استان گیلان از مزیت‌های بسیار زیادی برخوردار است و با این مزیت ها، وجود و مشاهده فقر و کمبود در سطح استان قابل قبول نیست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.