۱۹۲ قاضی آذربایجان‌غربی از وضعیت زندان‌ها بازدید کردند

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: در برنامه‌ای هماهنگ ۱۹۲ قاضی از زندان‌ها و بازداشتگاه‌های این استان بازدید و در جریان امور زندان و زندانیان قرار گرفتند.

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: در این بازدید ۴ ساعته، دادستان مرکز استان، معاونان قضایی، قضات عالی قضایی و هیات ارزیابی حقوق شهروندی در مرکز استان و روسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی ضمن بازدید از بند‌های زندان و بررسی وضعیت مددجویان در دیدار‌های چهره به چهره با تعداد کثیری از زندانیان به درخواست‌های آنان رسیدگی و در مورد هر یک دستور‌های لازم را صادر کردند.

وی با بیان اینکه در این این بازدید‌ها به هزار و ۳۷۴ درخواست رسیدگی شد، افزود: همچنین با آزادی ۳۹ مددجو، موافقت با آزادی مشروط ۳۶ نفر، موافقت با مرخصی منجر به آزادی ۳۹ نفر، موافقت با درخواست عفو ۴۰ نفر، موافقت با تعلیق مجازات ۲۱ نفر، اعطای مرخصی به یک هزار و ۹۲۰ نفر، موافقت با اشتغال ۶۷ نفر، موافقت با تخفیف مجازات یک نفر، تجمیع مجازات ۳ نفر و درخواست پابند الکترونیک برای ۳۳ نفر موافقت به عمل آمد.

عتباتی ادامه داد: بازدید‌های با برنامه و هدفمند از زندان‌های استان برای بررسی وضعیت قضایی زندان‌ها و زندانیان در دستور کار دادگستری قرار دارد و به صورت مرتب تا پایان سال اجرا خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.