محمدی: بازی دربی بهتر بود در حین مسابقات برگزار شود

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: با توجه به تعطیلات زیاد لیگ برتر فوتبال بهتر بود بازی دربی در حین مسابقات برگزار می شد.

محمد محمدی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در حاشیه مراسم ختم زنده یاد کریم باوی اظهار کرد: جا دارد به نوبه خودم به خانواده کریم باوی تسلیت عرض کنم. کریم باوی جزو اسطوره‌های جوانی ما در تیم ملی فوتبال و پرسپولیس  بود و متاسفم که اکنون در خدمت او نیستیم و خداوند  به خانواده اش صبر بدهد.  

محمدی درباره اینکه باشگاه پرسپولیس  قرار است قسمتی از ورزشگاه شهید کاظمی را  در اختیار شهرداری برای استفاده از  پارکینگ قرار بدهد، گفت: نه چنین موضوعی را نشنیدم. ما طرحی برای آن قسمت پارکینگ داریم که در حال پیگیری هستیم و قرار است یک طرح ورزشی در آن قسمت از پارکینگ ایجاد شود و قطعا اطلاع رسانی می‌کنیم. ما با همکاری شهرداری ۱۹ کار‌هایی در آنجا انجام می‌دهیم.  

او درباره اینکه مهدی ترابی قرار است به لیگ بونان برود، گفت: این موضوع  در حد شایعه است.  

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره بازی دربی و اینکه پاداشی برای این بازی در نظر گرفتید، گفت: بازی‌های لیگ ۵۲، ۵۳ روز است که تعطیل بوده است و بازیکنان دور از مسابقات رسمی بودند. به نظرم دربی باید زمانی برگزار می‌شود که در حین مسابقات بود. البته بازیکنان با تمام جان و دل بازی می‌کنند و امیدواریم که نتیجه خوبی به دست آوریم.  

او درباره اینکه حضور تماشاگران در کیفیت این بازی تاثیرگذار است، گفت: ما تابع قانون هستیم و اگر قانون اجازه بدهد ما هم خوشحال می‌شویم که هواداران به عنوان سرمایه‌های اصلی باشگاه در دربی حضور داشته باشند. امیدوارم این اتفاق رقم بخورد.  

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اهالا و سهلا
۰۸:۴۱ ۲۲ آذر ۱۴۰۱
بهانه گیری شروع شد .
آخرین اخبار