معرفی کتاب؛

آغاز ماجراجویی کودکان با کتاب «خانه‌ی من کجاست؟»

کتاب «خانه‌ی من کجاست؟» به قلم ریحانه جعفری برای گروه سنی بالاتر از ۷ سال از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده است.

کتاب «خانه‌ی من کجاست؟» به قلم ریحانه جعفری با تصویرگری پدرام کازرونی برای گروه سنی بالاتر از ۷ سال از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده است.

آغاز ماجرا

داستان کتاب خانه‌ی من کجاست؟  سرگذشت یک دانه سیب است که از درخت به پایین می‌افتد. با حشرات و حیوانات جنگل آشنا می‌شود و به دنبال خانه‌اش می‌گردد. دانه که زمان زیادی را برای پیدا کردن خانه گرم و خوش‌بو تلاش کرده، در پایان می‌تواند خانه‌اش را پیدا و در آن رشد کند.

کتاب خانه‌ی من کجاست؟

ریحانه جعفری در این داستان مصور، ماجراجویی دانیسی را به مسائل مهم‌تری مرتبط می‌کند که دانستنش برای گروه سنی نوخوان (بالاتر از ۷ سال) جالب و تفکربرانگیز است.

در بخشی از متن کتاب می‌خوانیم:

دانیسی گفت: خب، چرا ایستادی وسط راه؟ برو خانه‌ات آن‌جا بخواب! 
خاله‌حلزون سرش را آورد بیرون و گفت: خانه‌ام؟ خانه‌ام همین‌جاست.  و با شاخکش لاکش را نشان داد.

دانیسی به خاله‌حلزون نگاه کرد. با تعجب گفت: چه خانه سفتی! 
بعد دور خودش چرخید و پرسید: پس خانه‌ی من کو؟ تو می‌دانی خانه‌ی من کجاست؟ 

درباره نویسنده

ریحانه جعفری نویسنده کتاب حاضر متولد سال ۱۳۴۱ در اصفهان، مترجم و نویسنده ادبیات کودک و نوجوان و هم چنین کارشناس روان‌شناسی بالینی است.

جعفری فعالیت خود را در حوزه ادبیات کودک و نوجوان از سال ۱۳۷۲ با قصه‌نویسی برای نشریات کودک و نوجوان آغاز کرد. از او تاکنون بیش از ۵۰ عنوان کتاب در حوزه داستان برای کودک و نوجوان منتشر شده‌است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار