نام نویسی بیش از یک هزار کارگر سیستانی و بلوچستانی در سی و چهارمین جشنواره امتنان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: یک هزار و ۳۵ نفر از کارگران، اعضای گروه‌های کار و واحد‌های تولیدی و اقتصادی این استان برای حضور در سی و چهارمین جشنواره "امتنان نخبگان جامعه کار و تولید" نام نویسی کردند.

حامد آرامش گفت: در اجرای ماده ۱۹۵ قانون کار، جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحد‌های کار نمونه هر سال در سطوح استانی و کشوری با هدف ترویج و گسترش فرهنگ کار و خلاقیت، انگیزه‌بخشی، اعتمادآفرینی و همدلی در جامعه کار و تولید، ایجاد زمینه و فضای مناسب برای رشد و پرورش نیروی کار، نقش‌آفرینی و تأثیرگذاری نخبگان در روند توسعه جامعه و تقویت فعالیت‌های دانش‌بنیان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه یک هزار و ۳۵ نفر از کارگران، اعضای گروه‌های کار و واحد‌های تولیدی و اقتصادی سیستان و بلوچستان برای حضور در سی و چهارمین جشنواره امتنان نخبگان جامعه کار و تولید نام نویسی کردند، اظهار داشت: این تعداد از افراد، ۳۲۰ طرح در بخش خدمات، ۲۷۴ طرح در بخش صنعت، ۱۹۸ طرح در بخش کشاورزی در سامانه جشنواره به ثبت رساندند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اضافه کرد: همچنین ۱۱۸ واحد تولیدی و اقتصادی استان نیز برای سی و چهارمین جشنواره امتنان، نام نویسی کردند.

وی افزود: با تشکیل کمیته ارزیابی و داوری این جشنواره، فرایند نظارت و راستی آزمایی و بازدید میدانی از طرح‌های به ثبت رسیده آغاز شده است.

آرامش گفت: منتخبین جشنواره استانی برای رقابت در سطح ملی در سه بخش کارگر نمونه، گروه کار نمونه و واحد نمونه به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی خواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار