معاون نظارت و بازرسی اداره کل صمت ایلام خبر داد

تشدید نظارت و بازرسی بر بازار اقلام پر مصرف شب یلدا در ایلام

معاون نظارت و بازرسی اداره کل صمت ایلام گفت: طرح تشدید نظارت و بازرسی بر بازار اقلام پر مصرف شب یلدا در قالب گشت‌های مشترک انجام می‌شود.

مهدی کاکاخانی، معاون نظارت و بازرسی اداره کل صمت ایلام اظهار داشت: طرح تشدید نظارت و بازرسی بر بازار اقلام پر مصرف شب یلدا با بهره‌گیری از ظرفیت جهاد کشاورزی، اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی استان ایلام در ۲ نوبت صبح و عصر در قالب گشت‌های مشترک انجام می‌شود.

وی افزود: قیمت و کیفیت کالا‌های اولویت دار شامل هنداونه، میوه، آجیل، شیرینجات که مصرف بیشتری در شب یلدا دارند در این طرح بازرسی و با متخلفان برخورد می‌شود.

معاون نظارت و بازرسی اداره کل صمت ایلام با بیان اینکه ۲ تیم بازرسی ۱۵ نفره در ۲ نوبت صبح و عصر در سطح بازار استان بر کالا‌ها نظارت دارند گفت: هدف از اجرای این طرح جلوگیری از افزایش غیرمنطقی قیمت‌ها توسط افراد سودجو می‌باشد.

کاکاخانی از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف واحد‌های صنفی از جمله، گرانفروشی، نقض پروتکل‌های بهداشتی، ارائه ندادن فاکتور و امتناع از درج قیمت مراتب را با شماره تلفن ۱۲۴ ستاد خبری این سازمان گزارش دهند.

وی بیان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف گرانفروشی، نبود برچسب درج قیمت بر روی کالا، موارد را به شماره شبانه روزی و گویای ۱۲۴ اطلاع دهند تا بازرسان این اداره کل در اسرع وقت به آن رسیدگی کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.