پوشش ۹۰ درصدی هزینه‌های درمان نازایی توسط بیمه سلامت

مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی گفت: بیمه شدگان تحت پوشش بیمه سلامت می‌توانند از خدمات درمانی نازایی و ناباروری سازمان بیمه سلامت ایران تا سه دوره در سال استفاده کنند.

اربابی مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی بیان کرد: بیمه شدگان تحت پوشش بیمه سلامت می‌توانند از خدمات درمانی نازایی و ناباروری سازمان بیمه سلامت ایران تا سه دوره در سال با پوشش ۹۰ درصدی بیمه استفاده کنند که شامل بانوان تا سن ۴۹ سالگی می‌شود.

او با اشاره به اینکه زایمان طبیعی در بیمارستان‌های دولتی رایگان است افزود: مادران باردار به مدت ۲ سال و فرزندان آنان به مدت پنج سال تحت پوشش بیمه سلامت قرار می‌گیرند که در این جهت از ابتدای سال ۷ مادر باردار فاقد پوشش بیمه‌ای از این مزایا برخوردار و تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند.

اربابی تصریح کرد: امکان بیمه شدن همه افراد فاقد پوشش بیمه در سازمان بیمه سلامت فراهم شده و افراد می‌توانند متناسب با شرایط در یکی از صندوق‌های بیمه‌ای بیمه سلامت بیمه شوند.

مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی به بیمه شدن افراد فاقد پوشش بیمه در بیمارستان اشاره کرد و گفت: بیماران بستری فاقد پوشش بیمه‌ای تا قبل از ترخیص از بیمارستان می‌توانند برای بیمه نمودن خود اقدام کنند تا هزینه‌های درمان آنان به صورت بیمه‌ای محاسبه شود و در صورتی که بعد از بستری اقدام به بیمه نمودن کنند دوران بستری مشمول پوشش و حمایت بیمه‌ای نخواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار