پرده آخر جشنواره تئاتر اصفهان

برگزیدگان سی و چهارمین دوره جشنواره استانی تئاتر اصفهان معرفی شدند.

در آیین پایانی جشنواره استانی تئاتر اصفهان، هیئت داوران برگزیدگان بخش‌های پوستر، طراحی نور، موسیقی، طراحی صحنه، بازیگری، نویسندگی و کارگردانی را اعلام و دو اثر نمایشی اصفهان را به چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر معرفی کردند.

نمایش «خواب هایم سراغ تو را می‌گیرند» به کارگردانی احسان جانمی و «میشوسوزوکی» به کارگردانی پویان عطایی از میان هفت اثر نمایشی که به سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان اصفهان راه یافته بودند به چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر معرفی شدند.

«پیله ام در کرم‌های ابریشم»، «میشیو سوزوکی»، «مرگ نابه هنگام یک خیار»، «چاقوی دم کرده شب»، «بل و اختراع دردسر سازش»، «خواب هایم سراغ تو را می‌گیرند» و «قصه‌های قلعه قرمز» نمایش‌هایی است که از بین ۱۸ اثر ارسالی به دبیرخانه، به بخش رقابتی جشنواره راه یافته بودند.

علی تمنایی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان در این آیین با اشاره به ثبت ۴۱ گروه هنری تئاتر اصفهان، افزود: گروه‌های نمایشی فعال هر یک می‌توانند منشاء تحول، تحرک و جریان سازی در استان اصفهان باشند.

در این آیین، دبیر چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر هم گفت: از تمام کسانی که به حرف‌های برخی و متاثر از اتفاقات اخیر کشور توجه نکردند و در جشنواره استان اصفهان شرکت کردند تشکر می‌کنم؛ درود بر شما که چراغ تالار‌های تئاتر اصفهان را روشن نگه داشتید و سی و چهارمین جشنواره استان اصفهان را برگزار کردید.

کورش زارعی افزود: نزدیک به ۳۵ جشنواره در استان‌ها برگزار شده و چراغ‌های سالن‌های تئاتر استان‌ها روشن بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.