کارگری: ریاست کمیته پارالمپیک مسئولیت سنگین و پرکاری است

رئیس کمیته ملی پارالمپیک گفت: ریاست کمیته مسئولیت سنگین و پرکاری است که باید با توکل به خدا و توسل به ائمه اطهار کار‌ها را جلو ببریم.

غفور کارگری رئیس جدید کمیته ملی پارالمپیک در جریان انتخابات این کمیته اظهار داشت: انتخابات خوب، رفاقتی و جدی برگزار شد. در برخی پست‌ها رقابت جدی بود. امروز هم لطف دوستان شامل حال بنده شد. این مسئولیت سنگین و پرکاری است که باید با توکل به خدا و توسل به ائمه اطهار این مباحث را جلو ببریم. به دوستان دیگری که در پست‌های مختلف انتخاب شدند هم تبریک می‌گویم و امیدواریم یک تیم یک دست و قوی داشته باشیم.

وی در مورد اینکه نسبت به سایر انتخابات حواشی اش کمتر بود، گفت: به این خاطر بود که کسانی که می‌خواستند رقابت کنند، وارد حواشی نشدند و خیلی راحت ثبت نام و خودشان را ارائه کردند. در مجمع نیز افرادی که احساس کردند، انصراف دهند، بهتر است، این کار را انجام دادند. ورزش مربوط به جانبازان و معلولان و نابینایان کم حواشی است و بیشتر به متن پرداخته می‌شود و ما هم همین روند را دنبال می‌کنیم.

رئیس کمیته ملی پارالمپیک در خصوص انتخاب دبیر گفت: امروز به تابع به عنوان سرپرست دبیری حکم دادیم تا ببینیم در آینده چه اتفاقی می‌افتد.

کارگری در مورد اینکه نواب رئیس انتخاب شده معاونان وزیر ورزش هستند و آیا این مشغله زیاد باعث مشکل در کراهیا کمیته نمی‌شود، گفت: از جهت مشغله بله شاید دچار مشکل شویم، اما ما این را از منظر مثبت نگاه می‌کنیم. از این حیث که دو معاون وزیر که نواب رئیس شدند، می‌توانند حامیان خوبی در وزارت ورزش برای ما باشند. البته با کسانی که به عنوان نواب رئیس ثبت نام کردند، صحبت کردم و به آن‌ها گفتم در صورت انتخاب بنده از آن‌ها انتظار گذاشتن وقت کافی دارم، چون کار سختی در پیش داریم. ما جانشین مرد بزرگی به نام خسروی وفا شدیم. او مدیر نمونه ۱۰۰ سال اخیر ورزش کشور انتخاب شده و به همین دلیل باید خیلی کار کنیم که جانشین خوبی برای او باشیم.

وی ادامه داد: بنده در متن برنامه‌های کمیته هستم و مدتی هم نایب رئیس بوده‌ام. هم در تبین سند راهبری کار کردم و هم در مسابقات پارالمپیک و پاراآسیایی حضور داشته‌ام و از همه چیز مطلع هستم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار