تکمیل پروژ‌ه های عمرانی با پیشرفت فیزیکی بالا در لرستان

استاندار لرستان با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی با پیشرفت فیزیکی بالا در استان تکمیل می‌شوند، گفت: لرستان به عنوان موفق‌ترین استان در زمینه پیگیری و تکمیل پروژه‌های عمرانی در کشور معرفی شد.

 فرهاد زیویار بیان کرد: جلسه با معاون عمرانی وزارت کشور در راستای ارزیابی میزان پیشرفت مصوبات سفر رییس جمهور به لرستان و با هدف ارائه گزارشی از آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی برگزار شد.

وی اظهار داشت: در ابتدای جلسه گزارشی از وضعیت پیشرفت وضعیت اطلاعات طرح‌ها و پروژه‌های خرد و کلان، سامانه مدیریت و نظارت بر توسعه کشور (منتاک) ارائه شد و با توجه به اقدامات صورت گرفته در این رابطه، لرستان به عنوان استان پایلوت کشور معرفی شد.

وی تصریح کرد: با توجه به بارگذاری گزارش وضعیت پروژه‌های عمرانی استان در این سامانه در بازه زمانی مقرر، مراحل اصلاحی این سامانه طبق برنامه در حال انجام است.

استاندار لرستان ادامه داد: در گزارش ارائه شده به معاون عمرانی وزارت کشور، پروژه‌های عمرانی استان در سه بخش ابرپروژه ها، پروژه‌های کلان و پروژه‌های عادی تعریف و در دستور کار پیگیری قرار گرفت.

زیویار افزود: به منظور افزایش دقت در گزارش ارائه شده از وضعیت پروژه‌ها به وزارت کشور، پروژه‌ها با عنوان ۱۰۰ درصد، ۹۰ درصد و ۸۰ درصد تحقق یافته مشخص شد و با اعلام دفتر فنی حوزه عمرانی وزارت کشور، گزارش لرستان به عنوان گزارش مبنا و الگوی تمامی استان معرفی شد.

وی با اشاره به اینکه تمرکز استان بر تکمیل پروژه‌های عمرانی با پیشرفت فیزیکی بالاست، یادآور شد: در بخشی از این گزارش، آخرین وضعیت پروژه‌های راهبردی راه آهن لرستان، سد معشوره و بیمارستان ۵۵۰ تختخوابی نیایش با توجه به انتفاع بخش عمده جمعیت لرستان از تکمیل آنها، به صورت ویژه مورد پیگیری قرار گرفت و در این رابطه تصمیمات لازم اتخاذ شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.