راز صعود آرژانتین این اشک ها بود

اسکالونی پیش از بازی مقابل کرواسی اشک شاگردانش را در آورد.

رسانه‌های آرژانتینی از چند ساعت مانده به شروع دیدار امشب تیم ملی کشورشان مقابل کرواسی به شکلی متفاوت از دیگر بازی‌های آلب سلسته در این تورنمنت سعی در تهییج بازیکنان‌شان و روحیه دادن به آنها داشتند. روزنامه اوله می‌گوید بازی امشب یکی از بزرگترین دیدارهای تاریخ فوتبال آرژانتین است.

آرژانتین اگر امشب به پیروزی برسدبرای ششمین بار به فینال جام جهانی خواهد رسید. استثنایی‌ترین فرصت برای فتح جام جهانی در حالیکه ممکن است لیونل مسی در جام جهانی آینده در اختیار آرژانتینی‌ها نباشد.

روزنامه اوله می‌گوید کادر فنی آلبی‌سلسته هم در فاصله چند ساعت مانده به شروع مسابقه امشب از همین تکنیک استفاده کرده و با برنامه‌ریزی قبلی در اردوی آلبی‌سلسته جوی احساسی برای بازیکنانش به وجود آورده است.

به گزارش این روزنامه امروز قبل از اینکه کاروان آرژانتین سوار اتوبوس شود و به سمت استادیوم لوسیل حرکت کند لیونل اسکالونی پیش از مطرح کردن آخرین صحبت‌های فنی با بازیکنانش برای آنها ویدیوی خاص پخش می‌کند. با شروع ویدیو خانواده و عزیزان تک‌تک فوتبالیست‌های دعوت شده به تیم ملی مقابل دوربین آمده و پیام‌هایی احساسی خطاب به آنها گفتند. اوله می‌گوید فضایی به شدت احساسی در اردوی آرژانتین شکل گرفته و اکثر بازیکنان آلبی‌سلسته با دیدن این ویدیو به گریه افتادند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار