اهدای ۲۹۰ سری لوازم ضروری زندگی به مددجویان زنجانی

کمیته امداد استان زنجان با تخصیص اعتبار یک میلیارد و ۳۲۵ میلیون تومانی، به مددجویان این استان لوازم ضروری زندگی اهدا کرد.

 روح اله صالحی مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه تأمین لوازم ضروری زندگی مددجویان در اولویت کار‌های این نهاد قرار دارد، گفت: در ۶ ماهه نخست امسال ۲۹۰ سری لوازم خانگی با اعتبار یک میلیارد و ۳۲۵ میلیون تومان به خانوار‌های زنجانی تحویل داده شده است. اهدای ۲۹۰ سری لوازم ضروری زندگی به مددجویان زنجانی

 روح اله صالحی با بیان اینکه این اقلام بر اساس محرومیت مناطق و پس از شناسایی نیاز خانواده‌ها تهیه می‌شود، افزود: در طول سال با پیگیری و شناسایی لوازم ضروری خانواده‌های تحت حمایت اقلامی از جمله کولر، بخاری، آبگرمکن، یخچال، فرش، ماشین لباسشویی، جاروبرقی و تلویزیون تهیه و در اختیار جامعه هدف قرار می‌گیرد.

وی ضمن قدردانی از مشارکت خیران در همراهی با طرح‌های حمایتی این نهاد گفت: براساس نیازسنجی‌های انجام‌شده به‌منظور تامین نیاز‌های ضروری تمامی خانوار‌های تحت حمایت، نیاز به مشارکت و همراهی بیشتر خیران جهت هم افزایی کمک‌های مردمی و ظرفیت‌های موجود در سازمان‌ها و نهاد‌ها داریم که می‌تواند بسیار اثرگذار باشد و امیدواریم با همکاری بیشتر زمینه تامین اقلام مورد نیاز مددجویان عزیز تحت حمایت فراهم شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.