رونمایی از ترکیب قهرمان جهان مقابل مراکش

خروس‌ها با دو تغییر اجباری در ترکیب بازی مقابل مراکش را آغاز می‌کنند.

شاگردان دیدیه دشان پس از صدرنشینی در دور گروهی جام جهانی، در دو دیدار پیاپی در مراحل یک‌هشتم و یک‌چهارم نهایی توانستند لهستان و انگلیس را شکست بدهند تا امشب برای رسیدن به فینال مقابل تیم شگفتی‌ساز و سرسخت مراکش قرار بگیرند.

خروس‌ها که امیدوار هستند قهرمانی دوره گذشته جام جهانی را این بار در قطر تکرار کنند، از ساعت ۲۲:۳۰ امشب در استادیوم البیت به مصاف مراکش خواهند رفت تا برنده این مسابقه، حریف آرژانتین را در فینال شود.

دیدیه دشان مثل همیشه هوگو لوریس را درون دروازه قرار داده است؛ دایو اوپامکانو که غیر از نیمکت‌نشینی برای استراحت در دیدار مقابل تونس در چهار بازی دیگر حضور کامل در ترکیب خروس‌ها داشته، امشب برابر مراکش به دلیل بیماری جزو نفرات ذخیره دیده می‌شود و ابراهیم کوناته جانشین وی شده و در کنار رافائل واران، زوج خط دفاعی را تشکیل می‌دهند.


ژول کُنده که در جام جهانی در سه مسابقه از پنج بازی در ترکیب فرانسه قرار گرفته، امشب هم در سمت راست خط دفاعی تیمش مقابل مراکش به میدان می‌رود و در جناح چپ نیز دوباره تئو هرناندز به کار گرفته شده است.

اورلین شوامنی که در دیدار اخیرشان مقابل انگلیس یک گل تماشایی به ثمر رساند، هافبک دفاعی خروس‌ها برابر مراکش است که جلوتر از او یوسف فوفانا و آنتوان گریزمان به‌عنوان هافبک‌های میانی و هجومی بازی می‌کنند.

عثمان دمبله و کیلیان امباپه، دو وینگر سرعتی و خطرناک فرانسه مثل تمام بازی‌ها امشب هم مقابل مراکش از ابتدا استفاده شده‌اند و در راس خط حمله هم اولیویه ژیرو گلزن به میدان می‌رود.

فرانسه در شرایطی با ترکیب زیر بازی مقابل مراکش را آغاز می‌کند که علاوه بر دراختیار نداشتن دایو اوپامکانو در ترکیب ابتدایی، آدرین ربیو را نیز برخلاف همیشه در خط میانی ندارد و بجای این بازیکن که دچار سرماخوردگی شده، یوسف فوفانا را در جمع نفرات اصلی می‌بیند:

هوگو لوریس، رافائل واران، ابراهیم کوناته، ژول کُنده، تئو هرناندز، اورلین شوامنی، یوسف فوفانا، عثمان دمبله، کیلیان امباپه، آنتوان گریزمان و اولیویه ژیرو

ترکیب تیم ملی فوتبال فرانسه مقابل مغرب 2022

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار