رئیس‌جمهور در سفر به خراسان‌جنوبی ؛

پیشرفت کشور را متوقف نمی‌کنیم/ وعده نشدنی به مردم نمی دهیم/ در ساخت مسکن به خارجی ها نیازی نداریم

رئیس جمهور گفت:به هیچ عنوان پیشرفت کشور را متوقف نخواهیم کردو این مساله‌ای که دشمنان ایجاد کرده‌اند با مقاومت مردم در سراسر کشور مواجه شده است.

حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور صبح امروز در اولین سفر دور دوم سفر‌های استانی خود به خراسان جنوبی آمد و وارد بیرجند شد.

رئیس جمهور در این سفر، دو روز مهمان خراسان جنوبی خواهد بود و برنامه‌های مختلفی برای این سفر پیش بینی شده است.


بیشتر بخوانید


احمد وحیدی وزیر کشور، سید مسعود میرکاظمی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه، بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، سید جواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی، سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جواد اوجی وزیر نفت، سید امیرحسین مدنی معاون توسعه مناطق محروم، سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی، علی‌اکبر محرابیان وزیر نیرو، حجت‌الاسلام و المسلمین سید رضا تقوی و حجت‌الاسلام محمد حاجی ابوالقاسم دولابی اعضای شورای هماهنگی ارتباطات ریاست جمهوری با حوزه روحانیت، فاطمی‌امین وزیر صنعت، معدن و تجارت و انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور بانوان در این سفر رئیس جمهور را همراهی می‌کنند.

ظرفیت های خراسان جنوبی مورد توجه دولت است

حجت الاسلام رئیسی در بدو ورود به خراسان جنوبی در فرودگاه شهید کاوه بیرجند گفت: خراسان جنوبی که به مردم آن علقه خاصی دارم ظرفیت‌های خاصی دارد که مورد توجه دولت است.

او افزود: در سفر اول مصوباتی داشتیم که با تلاش مدیران اقداماتی صورت گرفت و برخی از طرح‌ها به بهره برداری رسیده است و بخشی نیز در حال انجام است.

رئیس‌جمهور وارد خراسان‌جنوبی شد/ افتتاح بخش مایع مدول دوم تصفیه خانه بیرجند

حجت الاسلام رئیسی ادامه داد: مسئله راه آهن و آب در دست اقدام است و در طرح نهضت ملی مسکن نیز که جزو وعده‌های دولت بوده، واگذاری زمین و ساخت منازل پیشرفت مناسبی داشته است.

رئیس جمهور بیان کرد: هرگونه خدمت برای مردم این استان توفیق است و ما به هیچ عنوان پیشرفت کشور را متوقف نکرده ایم و نخواهیم کرد؛ با همکاری مردم نقشه دشمن در روزهای اخیر شکست خورده و پیشرفت کشور را دنبال می کنیم.

 رئیسی: دشمن پیشرفت ما را نمی‌خواهد

حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور در دیدار با مردم خراسان جنوبی در ورزشگاه آزادی بیرجند با گرامیداشت یاد شهدای انقلاب اسلامی گفت: مردم خراسان جنوبی انسان‌های فرهنگی هستند و فرهنگ سرمایه اصلی این استان است.

او افزود: شخصیت‌های علمی این استان در هر کوی و برزن شخصیت‌های مهم و تأثیرگذاری شده اند و بصیرت مهمترین ویژگی مردم این منطقه است.

حجت الاسلام رئیسی اظهار کرد: دشمن پیشرفت ما را نمی‌خواهد و مردم ما یادشان نرفته است که روزی ۷۰۰ نفر بر اثر کرونا فوت می‌کردند، اما الان چندین نوع واکسن کرونا را در حال تولید داریم و حتی آن را صادر می‌کنیم.

رئیس جمهور گفت: ما از واردکننده واکسن به صادرکننده تبدیل شده ایم و دشمن نمی‌تواند قطار پیشرفت ما را متوقف کند.

او بیان کرد: دشمن تحریم کرد و فکر می‌کرد که ما تولید و صادرات نفت، تولید کالا‌های مختلف و صادرات غیرنفتی را متوقف می‌کنیم، اما دیدند که هم تولید و هم صادرات افزایش یافته است و این به معنی پیشرفت است و امروز کشور در حوزه صادرات کالای غیرنفتی از تحریم‌ها اثر نمی‌پذیرد.

وی با بیان اینکه ساخت سالانه یک میلیون مسکن نیاز کشور است افزود: ما وعده نشدنی به مردم نمی دهیم و در خراسان جنوبی مسکن یکی از ضرورت ها و در دستور کار دولت است و در برخی نقاط استان ساخت مسکن ویلایی آغاز شده است.

وی گفت: در دولت های قبل هم باید سالی یک میلیون مسکن ساخته می شد اما این محقق نشده و در این بخش عقب ماندگی داریم.
آقای رئیسی افزود: ما در ساخت مسکن به خارجی ها نیازی نداریم و با همت خود مردم کار انجام می شود.

رئیس جمهور همچنین گفت: به مدیران توصیه کردیم هر جایی که نتوانستید آنچه را که وظیفه شما بوده انجام دهید با مردم صادق باشید و مشکلات را بیان کنید.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی افزود: من به عنوان یک مسئول که در زوایای مختلف کشور حضور دارم می گویم که با حضور مردم و توکل به خدا و حضور رهبر معظم انقلاب آینده کشور روشن است.

وی ضمن قدردانی از حضور با شکوه مردم در مراسم استقبال و دیدار با رئیس جمهور گفت: این حضور با عظمت را به حساب انقلاب و نظام می گذارم.
آقای رئیسی گفت: حتما دست نوشته های مردمی را پیگیری خواهیم کرد.

حجت الاسلام رئیسی عنوان کرد: مهندسان خراسان جنوبی و کشور کار‌هایی می‌کنند که سایر کشور‌ها در حال انجام آن هستند و امروز در کویر تایر شاهد هستیم که دستگاه می‌سازند و کارخانه خود را تکمیل می‌کنند.

کارخانه کویر تایر قدرت و ثروت را با هم برای کشور تولید می‌کند

حجت الاسلام رئیسی در جمع کارکنان کارخانه کویرتایر بیرجند گفت: کار‌هایی که در کارخانه انجام شده قابل تحسین است و نگاه داخلی سازی، دانش بنیان، بومی‌سازی و ابتکارات و خلاقیت‌های آن قابل تقدیر است.

او افزود: این کارخانه نه در سخن و حرف و خواسته بلکه در عمل دانش بنیان و بومی‌سازی را پیاده کرده و در این بازدید که انجام شد کار‌های بزرگی از سوی شما دیدیم.

حجت الاسلام رئیسی بیان کرد: شعار ما می‌توانیم در کارخانه کویرتایر محقق شده و این کارخانه که سال‌ها کار کرده هر روز شاهد ابتکارات جدید است و فعالیت‌های کویرتایر بیرجند از نمونه خارجی آن نه تنها قابل رقابت بلکه بالاتر و برتر است.

رئیس جمهور تصریح کرد: معتقدم نمونه تولید دانش بنیان و اشتغال‌آفرین انجام شده و هم اشتغال افزایش یافته و هم کار علم و فناوری پایه است و قدرت به موشک‌سازی نیست بلکه به همین روحیه نشاط کارگران و بومی‌سازی‌ها‌ست.

او ادامه داد: کار باید با کیفیت بالا باشد و باید از ایستادگی و مقاومت کارکنان این مجموعه که با تمام مشکلات پای کار بودند تشکر کرد.

حجت الاسلام رئیسی عنوان کرد: هم تولید قدرت و هم تولید ثروت برای کشور در کارخانه کویرتایر صورت گرفته و ثروت علم و فناوری در اینجا از همه مهمتر بوده و کار ماندگاری انجام شده است.

رئیس جمهور اظهار کرد: این کارخانه از سوی مردم بنیان‌گذاری شده لذا نباید تنها منتظر دولت بود و این نشان می‌دهد هر جا به مردم میدان داده شد سبب موفقیت کشور شده است.

افتتاح بخش مایع مدول دوم طرح تصفیه خانه فاضلاب بیرجند

دقایقی پیش بخش مایع مدول دوم طرح تصفیه خانه فاضلاب بیرجند با حضور حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور افتتاح شد.

این طرح با اعتبار بالغ بر ۲۳ میلیون یورو آماده سازی شده است.

افتتاح بخش مایع مدول دوم تصفیه خانه بیرجند

رئیس‌جمهور وارد خراسان‌جنوبی شد/ افتتاح بخش مایع مدول دوم تصفیه خانه بیرجند

بخش مایع مدول دوم طرح تصفیه خانه فاضلاب بیرجند با هدف استفاده از آب تصفیه شده برای مصارف غیرشرب، امکان حفاظت از مخازن آب‌های زیرزمینی، امکان استفاده از لجن تثبیت شده، امکان استفاده بهینه از پساب و ایجاد منبع آبی مطمئن و افزایش بهبود استاندارد‌های سلامتی و بهداشت عمومی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۹۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فریاد
۰۲:۳۹ ۲۷ آذر ۱۴۰۱
شب دراراست وقلندربیدار واجرکم عندالله ومن الله توفیق. فداتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۰ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
باز روحانی قبول داشت مشکل هست و از مشکلات و گرانی حرف میزد نه دوره رئیسی که همه چی بدتر شده این میگه پیشرفت داریم میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۳ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
جانشین پلیس راهور فراجا در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛
۱۶ هزار فوتی در سال به دلیل تصادفات رانندگی/ ۳۰ هزار نفر دچار معلولیت جسمی حرکتی می‌شوند
این لوکوموتیر پیشرفت است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۲ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
کدوم پیشرفت دقیقا؟
توهم زدی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۶ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
کدوم پیشرفت. پول کشورمون جزء بی ارزشترین پول های ملی شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۲ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
آقایی رییس جمهور محترم یادته گفتی خداروشکر ما رییس جمهور نشدیم دلار بشه پنج هزار تومن ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۸ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
درود خداوند بر مرد واقعی میدان، جناب آقای دکتر سید ابراهیم رئیسی. شیر مردی که در دوران خدمت به میهن اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نکردند با برنامه های منظم اقتصادی به داد اقتصاد کشور رسیدند و موجب کاهش تورم و عدل و عدالت در کشور و بهره مندی محرومان گشتند. بی شک ایشان لایق ترین فرد حاضر برای ریاست جمهوری انقلاب عزیزمان است. خداوند پاسدار ایشان باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۲ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
دلار 40 هزارتومن، پراید 300ٔمیلیون این همه گرانی رو نمیبینی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۲ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
کاش بجای 16 سال نگاه به قفل و کلید و فروش نفت و دست نیاز دراز کردن به اجانب و وعده و وعیدهایشان با اراده وتوان داخلی و توکل بر خدا با تولید ثروت داخلی عقب ماندگی ها را جبران میکردیم تا نیاز جوانان این مرز و بوم .....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۰ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
یه جوری میگی نگاه به داخل اینکار توی صنعت حرف اول و آخر رو می‌زنیم ...بیا دست به کار شوید و چاههای نفت و گاز رو احیا کنید ببینم می توانید !؟ این همه انرژی هسته ای گفته میشود آیا توانسته ایم برق هسته ای پایدار داشته باشیم !؟ کسی که خواب است میشود بیدارش کرد ولی کسی که خودش را به خواب زده رو نمی توان بیدار کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۶ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
لعنت ویژه خداوند بر بانیان تورم.
Iran (Islamic Republic of)
سلامت علی
۱۵:۲۲ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
جناب رئیسی شما که از دلار ۵۰۰۰ تومانی وحشت داشتید الان چی دارید بگید دلار نزدیک بشه ۴۰۰۰۰ تومن مسلمونا این چه وضع و اوضاعی که برامون درست کردید آقا ماشین نخاستیم قید ماشین زدیم لااقل به گرونیای اجناس خوراکی و لازمه زندگی نظارت داشته باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۴ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
بهتر است امریکا به فکر اقتصاد مریض خودش باشد که هر روز دلار گران تر میشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۹ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
قانون مالیات خانه های خالی را اجرا کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۶ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
مسکن خودرو که از اولویت ها بودن چیشد؟الان یه پارس شده ۵۰۰ ملیون کوییک ۳۰۰ ملیون کدوم جوونی میتونه اصلا جوون چیه کدوم کارمندی میتونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۷ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
والله آنچه مردم می بینند پیشرفت دلار شیطان بزرگ را م بینند و پسرفت کشور را
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۷ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
شما بگید کدوم وعدتون شدنی بود فراموش کردین زمانی که گفتین تورم تک رقمی میکنید دلار ۱۲ هزار تومن بود الان دلار شده ۳۸ هزار تونن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۸ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
درود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۴ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
شما نهار خوردی؟؟؟!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۱ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
سید جان، بی خیال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۰ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
ماشالله به پیشرفت عالی پراید شده فرقون
Iran (Islamic Republic of)
جوان ساده
۲۱:۲۸ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
پیرمون کردید تو این جوونی گرونی بیکاری فقر ناامیدی افسردگی دیگه چی میخاین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۴ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
خودرو رو بردن تو بورس قیمتش شد دو برابر
Iran (Islamic Republic of)
کیانوش مستشارزاده
۲۱:۲۱ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
بیکاری، اعتیاد ، طلاق و اقتصاد ناکارآمد چهار مشکل اساسی حال حاضر در کشور است جناب رئیسی دریابید کشور در بحران است
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۱:۱۵ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
آقا سید تو خیلی باحالی
Iran (Islamic Republic of)
اهالی بره ره
۲۱:۰۶ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
خوش خیال :
آیا این وعده ، وعیدهای تو خالی ، گوش شنوایی است که باور کند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۳ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
پیشرفت تو قیمت دلار و طلا و بقیه اقلام اساسی درسته ؟
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۲۰:۵۸ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
سلام جناب رئیس جمهور گرامی.
درد و بلات بخوره تو سر من. تو رو خدا اگه ناراحت نمیشید ما پیشرفت نمیخوایم فقط قیمتا رو برگردونید به همون زمان اول اومدنتون. بخدا به جدتون قسم گرونیه داریم از فشار لح میشیم.
Germany
ناشناس
۲۰:۵۶ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
یه دو دقیقه این پیشرفتو متوقف کن ببینیم کی به کیه دلاور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۴ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
احتمالا اشتباهی آمار رشد سکه و ارز و تورم رو اشتباهی به عنوان مقدار پیشرفت اقتصادی میدن بهشون! شاید تیتر و عنوان آمارو نمیخونه...
Iran (Islamic Republic of)
بابک
۲۰:۴۵ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
آقای رئیسی شما کاری نکنی ما پیشرفت میکنیم هر ماه فیش حقوقی خودتون رو بگیرید و اجازه بدین مردم نفس بکشن چون وقتی کار میکنین هم دلار گرون میشه هم امنیت به خطر میافته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۲ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
از نظر گرانی و بی ارزش شدن پول ملی واقعا پیشرفته ترین کشور دنیاییم.
خداروشکر کارتهای بانکی هست وگرنه باید یک گونی پول جابجا میکردیم واسه خرید.
لطفا خودمان رو گول نزنیم آقایان مسول
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۰ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
کاش یکم واقع بینانه تر مردم نگاه کنند
Turkey
ناشناس
۲۰:۳۶ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
پیشرفتی انجام نمیشه که متوقف میشه اینی که شما میگی پسرفته که به سرعت در حال انجامه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۸ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
لوکوموتیر به پیششششششششش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۴ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
پیشرفت یعنی آسایش مردم. مردمی که هر روز فقیر میشن و سفره‌هاشون کوچک‌تر میشه پیشرفت میخوان چیکار. مردمی که خانه ندارن و مردمی که کار ندارن پیشرفت نانو و هسته‌ای و ساخت جت و موشک میخوان چیکار؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۲ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
چهار میلیون‌ مسکن و رشد و اولویت بورس ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۰ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
سال هاست شعار دادید و‌ عملی ندیدیم. لطفا دهان‌ ها را ببنید و فقط عمل کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۶ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
ایشونم که داره همون حرفا و مسیر روحانی رو تکرار میکنه.
Iran (Islamic Republic of)
Bad Girl
۱۹:۵۱ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
شما ناهار خوردی
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۴۸ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
ما در همه زمینه ها پیشرفته هستیم در ارزش پول نرخ بهره و قیمت مواد غذایی ومسکن و حتی اقتصاد ایران از آلمان هم پیشرفته تر است منتها مردم درک نمیکنند و قدردان مسئولان نیستند.
Iran (Islamic Republic of)
حقیقت
۱۹:۳۱ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
این پیشرفت که گفتی یعنی چه .قسمت ۳۰برره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۴ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
تو پراید رو ارزون کن پیشرفت پیش کش .
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۹:۰۶ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
اول بنزین هواپیماهای باری راقیمتش رامتعادل کنید.بعدکارخانه ساخت هواپیمای باری تاسیس کنید.بعدهم ازهواپیماهای باری جهت افزایش سرعت درواردات وصادرات وبهبودمعیشت استفاده کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۵ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
پیشرفتی که مردم لمسش نکنند پیشرفت نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۹ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
ممنون از این همه پیشرفت
پیشرفت در اجاره خانه
دلار
مسکن
سکه
برنج و گوشت
الهی که دشمن کور بشه
انشاالله به زودی قله ۵۰ هزار دلار را فتح می کنیم
ممنون از این همه درایت این دولت مخلص
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۸ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
ملت شریف و نجیب به شما و هیات دولت سخت کوش شما خدا قوت عرض می‌کنند. هر چند ملت این پیشرفتی رو که ریس محترم جمهور می فرمایند، را نمی بینند و مشاهده نمیکند، ولی از انجای که مسئولین عزیز در این چهل و چند سال قول دادند و عملی کردند مردم ندیده قبول می‌کنند و به همه شان خدا قوت می‌دهند و تشکر می‌کنید ،،، از دولت محترم
ملت یک خواهش دارند. ، خواهشا جلوی پیشرفت دلار رو بگیرید، چون ما ملت خیلی با این پیشرفت میانه خوبی نداریم. البته ملت با پیشرفت قیمت مسکن و سکه مشکلی نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۲ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
قرار بود دلار رو 5 تومن بکنی سید مرحومان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۴ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
فعلا برایند پیشرفت شما در تورم و گرانی بدبختی مردم بوده نه در سازندگی رفاه و عزت برای مردم و مملکت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۲ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
منظورش خودشه.رییس قوه قضاییه بود حالا رییس قوه مجریه شده درآمدش هم احتمالا زیاد شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۳ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
چه حرفای قشنگی میزنه آفرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۷ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
همانطور که پیشرفت تورم رو هم متوقف نکردید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۱ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
مترو پل ها بسازید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۰ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
با سلام
چرا علت گرانی دلار و از طرفی بی ارزش شدن پول کشور را برای مردم توضیح نمی دهید آقا سید تا کی این گرانی ها ادامه دارد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۶ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
منظورش پسرفت است، شعار تو خالی، کدوم مسکن؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۲ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
بله درسته مثل وعده تغییر تو سفره مردم!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۸ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
حرف زدن کاری نداره بگو هرچی دلت میخواد پیشرفته تر ازما هم که نداریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۱ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
باسلام.بنده بیکارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۸ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
امروز اگر مسوولی مسولیت پذیرفت باید قدرت اجرا و تیم و برنامه داشته باشه و یک ساعت هم طرح تاخیر نداشته باشه ولی اگه قرار بر ماسمالی کردن باشه تا دلتون بخواهد مسولان میتونن همه رو سرکار بزارن... یعنی بیشتر از کار کردن سرکار گذاشتن بلد هستن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۶ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
مردیم از این همه پیشرفت توقف ناپذیر و خوشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۷ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
حرف از پیشرفت نزنید این همه گرانی، تورم، قیمت فضایی سکه و ماشین، مسکن و مشکلات مردم رو نمی بینید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۶ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
ساخت مسکن کو؟کجاست؟درضمن قیمت مهمه نه فقط ساخت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۲ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
منظورش پیشرفت قیمت هاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۱ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
ما که غیر از گرونی و بی ارزشی پول ندیدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۷ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
روحانی کجایی برگرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۹ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
باسلام طرح ساماندهی کارکنان دولت چیشد ؟؟وبه کجا رسید مهلت 45روزه قبل عید پارسال تموم نشده!!
Spain
ناشناس
۱۶:۵۹ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
پیشرفت !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۵ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
با سلام
"پیشرفت کشور را متوقف نمی‌کنیم"
صد البته: پیشرفت قیمت دلار ، پیشرفت کاهش ارزش پول ملی، پیشرفت تورم، پیشرفت گرانی، و ......
"وعده نشدنی به مردم نمی دهیم"
باز هم صد البته: تورم تک رقمی، رشد اقتصادی، تقویت قدرت خرید مردم، و ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۹ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
این حرفا دیگه نقل و نبات همه محافله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۵ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
بسه دیگه این همه پیشرفت .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۴ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
معجزه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۴ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
دلار تا چند روز دیگه میشه ۵۰ هزار تومان
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
محب اهل البیت ع
۱۹:۰۹ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
شک نکن دوست عزیز
کانال بعدی دلار 42 و 45
بعدش به امید خدا 50
و بعدش هم 60 تومان
بعدم آقایون از دلار 13 تومانی فقط حرف از حباب ، دلال و ... زدن و خندیدن و وعده سر خرمنی دادن تا به الان که رسیده به 40 هزار تومان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۱ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
قطار پیشرفت دلار ،سکه،گرانی و.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۹ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
مفسدین اقتصادی بلای جان اقتصاد ما هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۹ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
به ریال داریم درمیاریم به دلار خرج میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۶ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
احسنت این حرفت رو باید طلا گرفت
Iran (Islamic Republic of)
باقی بماند بعد ...
۱۶:۰۴ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
عجب وضعیتی شده گرونی پدرمونو درآورده امروز قیمت خیلی از اجناس خوراکی گرون شدن چرا هیچ نظارتی ندارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۸ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
مدیران و مسعولان به یاد گرسنگان باشند همه مشکلات کشور خود بخود حل میشود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۵ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
جالبه مگه ایران پیشرفتم داره ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۱ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
با این گرونی ها ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۵ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
لطفا صدای مارو به گوش وزیر صمت برسونید.خودرو ها رو برداشتن بردن تو بورس و مردم عادی نمیتونن خرید کنن هرچی دلاله داره میخره.خب اینارو بیارد تو قرعه کشی مثل قدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۹ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
این وزیر صمت سنگ تموم گذاشت نسبت ویران کردن اقتصاد کشور
......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۴ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
از کدوم پیشرفت صحبت میکنید رشته اشه پانصد گرمی ۴۲ تومن پیشرفته یا سس مایونز ۷۷ هزار تومنی وحداقل حقوق ۵۵۰۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۹ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
هیچ کشوری در دنیا به اندازه کشور ما در گران شدن نرخ کالا و لوازم زندگی پیشرفت نکرده

کشور ما پیشرو در گران شدن قیمت ها در دنیاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۴ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
جلو افزایش قیمت دلار و سکه رو بگیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
مخابرات بسته های غیرحجمی adsl رو داره جمع میکنه.چه وضعشه اخه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۸ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
ریاست جمهوری خوبه من به مجلس انتقاد دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۷ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
آقای رییسی به وعده هایی که در انتخابات میدادی عمل کن، گرانی و تورم و مشکلات بی پولی و اقتصادی مردم رو درست کنید، با مردم صادق باشید لطفا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
پیشرفت!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
بچه که بودم هر موقع اعتراض میکردم بابام میگفت همن چیزا هم چندسال دیگه گیرت نمیاد.واقعا راست میگفت دیگه سیب زمینی پیاز و نون هم نمیشه خرید
Iran (Islamic Republic of)
نانوشته
۱۵:۱۶ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
شنبه انشالله !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۵ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
امروز مغازه دار سر کوچمون گفت پیاز گرون شده نیاوردیم برا فروش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
تعویض روغن اجباری برای خودروهای صفر اون هم فقط تو نمایندگی های سایپا با هزینه گزاف.کسی نیست جلوی سایپا رو بگیره؟میگن روغن ما رو نریزید گارانتی باطله
Iran (Islamic Republic of)
آقای صدا
۱۵:۱۳ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
وای برمن اجناس خوراکی چرا اینهمه گرون شده نکنه سیب زمینی پیاز پنیر هم وارداتی هستش ما خبر نداریم مسلمونا این چه وضعشه برامون درست کردید هر لحظه همچی داره گرون میشه

به گرونی و تورم اعتراض داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۲ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
روحانی بیا برگرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۲ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
روحانی همه ی اینهاراگران ووضع کشوررابه این روزانداخت فراموش کردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۲ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
ناهر هم نمیتونن بخوردن دیگه کارگرا.امیدوارم رییسی رفته اونجا به کارگرا ناهار داده باشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
سید محرومحان چقدر وعده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
لوکوموتیو دلار و طلا با سرعت در حال حرکته.این همون لوکوموتیوه که رییس جمهور تو انتخابات میگفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۶ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
خائنان ضد مسکن را برکنار کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۹ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
آقای رئیسی همه از وعده‌ای تو خالی بدشان میآید ولی برای شروع یک کار بزرگ، بعضی‌ها هستند که جوگیر میشوند بخیال اینکه الان همه کارها کشور را درست میکنند.اینجانب کارگری هستم و حقوقی ناچیز دریافت میکنم.وزیر نظر بهزیستی یک ناچیز پولی هم به خاطر کوتاهی پاهایم بهم میدادند.ود کنار درد ورنج وضعیت جسمی وسختی زندگی به هر حال می گذراندیم. تا دولت شما آمد همین پول بهزیستی را گرفتند و گفتند از بالا دستور امده.اینجوری شما هوای مستضعفان را داشتید.بجای اینکه بهشون بدهید از شون گرفتید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۳ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
آقای رییسی وعده ها محقق نشده زیادی دادید کمترین آن افزایش حقوق متناسب با تورم بود که قانون برآن تأکید دارد ولی ۹۰۰هزارتومان اصافه کردید وکلی کالاها را بالا بردیدیعنی کاهش حقوق صورت گرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
وای که خسته شدیم از شعار و گنده گویی!
Netherlands
ناشناس
۱۴:۴۴ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
اره مثل اینترنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
واقعا با چه رویی این حرف ها رو میزنه؟!!! واقعا چه کسی باید ایشون رو در قبال وعده های انتخاباتی از جمله بورس و خصوصا اوضاع تاسف بار کنونی خودرو در کشور و .... پاسخگو کنه . ایشون که ظاهرا به روی مبارک هم نمیارن!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۷ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
سکه شده بیس تومن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۶ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
چرا کسی چیزی نمیگه
۱۲