حمایت دستگاه قضائی اردبیل از سرمایه‌گذاری‌های مشروع

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: دستگاه قضائی استان اردبیل از سرمایه گذاری‌های مشروع حمایت می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین کثیرلو گفت: تاکیدات مقام معظم رهبری در حمایت از تولیدات داخلی به منزله تحقق شعار سال و رفع موانع و مشکلات موجود است که در این زمینه انتظار می‌رود مسئولان با ظرفیت‌های قانونی نسبت به رفع معضلات واحدهای تولیدی اقدام کنند.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل می گوید: حمایت از تولیدات زمینه‌ساز رونق تولیدی و اشتغال‌زایی شده و از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری می‌کند که به همین منظور به دنبال تامین و تجهیز نیازمندی‌های شرکت و ایجاد شرایط مناسب برای ادامه فعالیت آن هستیم که با رونق اقتصادی و اشتغال‌زایی همراه خواهد بود و به همین منظور باید اقدامات اساسی به عمل آید.

به گفته او، رشد و توسعه اقتصادی استان با استفاده از ظرفیت‌های موجود به عنوان یکی از بسترهای ارزشمند برای تحقق اهداف مورد نظر محسوب می‌شود که به همین منظور درصدد هستیم با اشتغال‌زایی در مجموعه‌های تولیدی استان برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و نیز حل مشکلات مورد نظر گام‌های اساسی و هدفمند برداریم.

کثیرلو گفت: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده بتوانیم به تمامی اهداف خود در استان جامه عمل پوشانده و به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در راستای بهبود وضعیت استان هدفگذاری‌های لازم را داشته باشیم که این موضوع به نوبه خود حائز اهمیت و اساسی است و نباید مورد بی‌توجهی واقع شود.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل می گوید: تامین اعتبارات و اختصاص تسهیلات مورد نیاز برای حل مشکلات موجود در استان جزو اولویت‌های اساسی به شمار می‌رود که باید مورد توجه واقع شود که دستگاه قضائی استان نیز با حمایت مشروع و قانونی از واحدهای تولیدی به دنبال رفع مشکلات و موانع و نیز دستیابی به اهداف مورد نظر در این زمینه است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.