سامانه ۱۹۵ آماده حل مشکلات زیرمجموعه‌های وزارت ارتباطات

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: سامانه ۱۹۵ هم به صورت تلفنی و هم در قالب پورتال ۱۹۵.ir برای عموم مردم در دسترس است.

عیسی زارع پور در پستی در یکی از پیام رسان‌های داخلی نوشته است:

همواره در طول مسیر حرکت به سمت وزارتخانه و یا رفتن به جلسات سعی می‌کنم علاوه بر خواندن پیام‌های مردمی که از طریق پیام رسان‌ها برایم ارسال می‌شود، واژگان مرتبط با وزارتخانه و فعالیت‌های آن را در شبکه‌های اجتماعی هم جست و جو کنم؛ چرا که گاهی برخی از مشکلاتی که کاربران در شبکه‌های اجتماعی به صورت عمومی بیان می‌کنند ممکن است در پیام‌های دریافتی وجود نداشته باشد و حتی در گزارش‌هایی که هر روز از طریق مراکز روابط عمومی و ارزیابی عملکرد ارائه می‌شود هم دیده نشود.

مسیر رسمی دریافت مشکلات در خصوص خدمات ارائه شده توسط زیرمجموعه‌های این وزارتخانه که دارای مشترک و کاربر نهایی هستند، سامانه ۱۹۵ است که هم به صورت تلفنی و هم در قالب پورتال ۱۹۵.ir برای عموم مردم در دسترس است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۶ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
اینترنت دانلود نامحدود مخابرات adsl رو حذف کردن
آخرین اخبار