پس از پیگیری‌های مستمر؛

مطالبات کلزا کاران شهر‌های خوزستان پرداخت شد

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: مطالبات کشاورزان کلزا کار شهر‌های شوش، کرخه، شوشتر و بهبهان پس از پیگیری و نشست‌های مستمر پرداخت شد.

محمد کعب عمیر گفت: شرکت مارگارین که جزء زیرمجموعه‌های بانک ملی ایران است چند ماه قبل کلزا را از کلزاکاران شهرستان شوش، کرخه، شوشتر و بهبهان خریداری کرده، اما حاضر به پرداخت مابه‌التفاوت نرخ جدید محصول کلزا نبود.

او گفت: عدم پرداخت مطالبات باعث شده تا کشاورزان کلزا کار صدای آن‌ها بلند شده و خواستار پرداخت مطالبات شدند.

نماینده شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی می‌گوید: برای پرداخت مطالبات کلزاکاران پیگیری و نشست‌های مستمری با معاون اول رئیس جمهور، وزارت اقتصاد، جهاد کشاورزی و بانک مرکزی صورت گرفت.

به گفته این مقام مسئول، برای احقاق حق کشاورزان شوش، کرخه، شوشتر و بهبهان به رئیس جمهور و وزرای جهاد کشاورزی و اقتصاد در چندین نوبت در نشست علنی مجلس شورای اسلامی تذکرات شفاهی داده شده و خواستار پرداخت هرچه سریعتر مابه‌التفاوت خرید محصول کلزا به کشاورزان شدیم.

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: خداروشکر امروز این پیگیری‌ها و نشست‌های مستمر به نتیجه رسید و تمامی مطالبات مابه التفاوت خرید محصول کلزای کشاورزان زحمتکش شهر‌های خوزستان از سوی شرکت مارگارین وابسته به بانک ملی ایران به حساب آن‌ها واریز شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.