در راستای پیگیری مسائل و مشکلات روستا‌های تابعه مهاباد تعدادی از دهیاران بخش مرکزی و خلیفان با فرماندار ویژه این شهرستان دیدار کردند.

امیر قادری فرماندار ویژه مهاباد در این دیدار گفت: دهیاران در سطح روستا‌ها نقش مهمی در هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و پیگیری امور را ایفا کرده و نیاز است حوزه اختیارات آنان هم در مدیریت روستا بیشتر شود.

وی با بیان اینکه برخی از طرح‌های هادی روستایی نیاز به بازنگری دارد، افزود: نظر دهیار و روستاییان در بازنگری طرح‌های هادی روستایی مورد حمایت فرمانداری بوده و تلاش می‌کنیم تا منابع دولت در محل مناسب و با نظر مستقیم روستاییان هزینه شود.

فرماندار ویژه مهاباد از اصلاح و افزایش سهمیه آرد شهرستان خبرداد و از دهیاران نیز خواست که چرخه توزیع آرد و پخت نان در سطح روستا‌ها نظارت بیشتری را داشته باشند.

قادری در ادامه با اشاره به انتظارت بحق روستاییان از دهیاران تاکید کرد که توجه بیشتر به جایگاه و وضعیت معیشت دهیاران می‌تواند انگیزه و تلاش آن‌ها را برای پیگیری مطالبات و امور روستا بیشتر کند.

در ادامه این دیدار هر یک از دهیاران مشکلات مختلف حوزه روستا از جمله تامین اعتبارات طرح‌های عمرانی، نحوه اجرای طرح‌های هادی، تامین آرد و خدمات بنیاد مسکن مطرح کردند.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت دارای ۱۹۲ روستا در ۲ بخش مرکزی و خلیفان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.