جانشین فرماند کل سپاه پاسداران:

تحریم‌ها بی اثر شده است

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به توانمندی‌های اقتصادی و خودکفایی کشور گفت: تحریم‌های دشمن بی اثر شده و راه توسعه کشور ادامه دارد.

سردار علی فدوی جانشین فرماند کل سپاه پاسداران ،امروز در مراسم بزرگداشت سردار رستم قاسمی که در بخش گله دار شهرستان مهر برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی با سرعت رو به جلو است و همه دشمنی‌ها با شکست مواجه شده که مقدمه واقعه‌ای بزرگ است.

او گفت: معرفت مردمان عالم به اسلام با ۴۰ سال قبل قابل مقایسه نیست و در همه نقاط عالم به برکت امامین انقلاب و ایران اسلامی به اسلام معرفت پیدا کرده‌اند.

وی گفت: دعوای بین حق و باطل هیچ وقت تمام شدنی نیست و آمریکا‌ها ۴۴ سال است که با ایران اسلامی در حال جنگ هستند و پیروزی‌های جبهه حق و جمهوری اسلامی زیاد است، ولی به لطف الهی جبهه حق پیروز این میدان خواهد بود.

او تصریح کرد: آیا توان نظامی، اقتصادی، رسانه‌ای و… ایران اسلامی بیشتر از آن‌ها شده است که باید گفت خیر، می‌بینید که توانمندی‌های آن‌ها بیشتر است، اما چرا نتایج به سمت و سوی ایران اسلامی است باید گفت که وعده خداوند است که می‌فرماید تکالیفی که به عهده شماست انجام دهید و نتایج را من حاصل می‌کنم.

جانشین فرماند کل سپاه پاسداران ادامه داد: سال‌های طولانی و قریب به ۳۵ سال گذشته و در جنگ سخت کسی نتوانست تیری به سمت انقلاب اسلامی شلیک کند، اما جنگ را در روش‌های دیگر مانند جنگ رسانه‌ای، فرهنگی، شناختی و اقتصادی شروع کرده‌اند و تلاش‌های زیادی هم می‌کنند.

سردار فدوی گفت: پاسداران انقلاب اسلامی پاسداران این نظام و انقلاب اند و مهم نیست دشمن چه جنگی را شروع کرده است و باید گفت که پاسداران در تمامی جنگ‌ها به مصاف با دشمن رفته‌اند.

وی افزود: پس از جنگ تحمیلی، روش جنگ تغییر کرده، اما جرأت جنگ نظامی با ما را نداشتند.

جانشین فرماند کل سپاه پاسداران گفت: تحریم‌ها از سال ۵۸ الی ۹۰ در دولت‌های مختلف افزایش یافت و شکست تحریم‌ها و بی اثر کردن آن‌ها قوت گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۹ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
چرا این پیشرفت های کشور قابل رویت نیست حتی برا مردم خودی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۹ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
چرا این پیشرفت های کشور قابل رویت نیست حتی برا مردم خودی؟