فرمانده انتظامی استان سمنان خبرداد:

انجام ۳ عملیات ویژه پلیسی در استان سمنان

حسنی از انجام سه عملیات ویژه پلیس طی شبانه روز گذشته در استان خبر داد و گفت: در یکی از این عملیات‌ها ۷۸ خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته سه عملیات ویژه پلیسی در استان سمنان به انجام رسید، ابراز داشت: مبارزه با مواد مخدر در سمنان، دستگیری سارق در مهدی‌شهر و کشف سیگار قاچاق از کامیونت محور میامی-شاهرود مهمترین رویدادهای پلیسی طی مدت مذکور را شامل می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه نهمین مرحله طرح آرامش با هدف پاک سازی مناطق آلوده و برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در سمنان به اجرا درآمد، افزود: طی این عملیات ۷۸ خرده فروش مورد شناسایی قرار گرفته و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه برقراری امنیت و آرامش در محل سکونت مردم به طور جد پیگیری و اجرا می‌شود، ابراز داشت: از این افراد ضمن کشف حدود ۱۱ کیلو انواع مواد مخدر هشت دستگاه وسیله نقلیه توقیف و یک باند سه نفر تهیه و توزیع مواد نیز متلاشی شدند.

حسنی ضمن بیان اینکه با تلاشی مضاعف نیروهای پلیس طی عملیات غافلگیرانه دو سارق اماکن خصوصی و موتورسیکلت در مهدی‌شهر دستگیر شدند، تصریح کرد: از این سارق و همدستش یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی به همراه دوربین شکاری کشف و به انجام ۲۴ فقره انواع سرقت از اماکن خصوصی، داخل خودرو و موتورسیکلت اعتراف کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.