تلاش تیم اقتصادی خراسان جنوبی برای ارتقای شاخص‌های عملکردی

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: بررسی‌ها نشان دهنده عملکرد خوب تیم اقتصادی خراسان جنوبی برای ارتقای شاخص‌های عملکردی است.

خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد در خراسان جنوبی گفت: تلاش‌های خوب، مخلصانه، جدی و با پشتکار مدیران استان مشهود است.

او افزود: عملکرد‌ها نشان می‌دهد تیم اقتصادی خراسان جنوبی همه تلاش خود را به کار گرفته‌اند برای اینکه شاخص‌های عملکردی استان رشد داشته باشد.


بیشتر بخوانید


خاندوزی تصریح کرد: بابت تلاش‌های انجام شده، سلام و خدا قوت ما را به مدیران زیرمجموعه و کارکنان استان برسانید، در فرصت دیگری با همه خانواده اقتصاد و دارایی در خراسان جنوبی مستقیم صحبت خواهیم کرد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی عنوان کرد: عملکرد سال ۱۴۰۱ سرلوحه ارزیابی‌های وزارت است تا بدانیم به لحاظ مدیریتی کدامیک از استان‌ها بهتر عمل می‌کنند.

او خطاب به مدیران دستگاه‌های تابعه گفت: در جایی که به نقطه‌ای می‌رسید که نیاز به مذاکره در رأس دستگاه‌ها یا وزارتخانه‌ها است موارد را در جلسات شورای هماهنگی مدیران تابعه مطرح و مشکلات را به شکل ویژه‌ای به ما برسانید.

او با بیان اینکه مسائلی وجود دارد که از سفر قبلی رئیس جمهور تا کنون همچنان گره آن باز نشده است، ادامه داد: به هر حال ابزار حل و فصل این مشکلات در میز هیئت دولت است. لذا درخواست داریم این موارد را مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان به شکل ویژه برای بنده ارسال کند چرا که حل این موارد اثر مثبت بر جامعه می‌گذارد.

خاندوزی عنوان کرد: نمونه این مشکلات که امروز در حاشیه جلسه دیدار با فعالان اقتصادی خراسان جنوبی مطرح شد مشکل اتحادیه مرزنشینان استان بود که از سال ۹۵ لاینحل باقی مانده است و باید آن را پیگیری کنیم.

وزیر امور اقتصادی و دارایی در خصوص مسئله مطرح شده از سوی مدیران استان در خصوص عدم انتقال پرونده‌های مالیاتی معادن به استان محل فعالیت هم گفت: سازمان امور مالیاتی ظرف ۱۰ روز آینده این موضوع را تعیین تکلیف کند و امیدواریم با توکل بر خدا خبر‌های خوشی برای خراسان جنوبی در این حوزه داشته باشیم.

او در پایان عنوان کرد: امیدوارم با همتی که دارید شاهد این باشیم شاخص‌های عملکردی این استان بهتر از قبل رشد پیدا کند و به عنوان استان نمونه، خراسان جنوبی را در صدر دستگاه‌های وزارت معرفی کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.